vægt uge 20

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

frk andreasen

første gang var det over 6 kg nok nærmere 8 tog ialt 32 kg på!!

2 gang havde jeg tabt mig 5 kg da jeg passerede 20 uge tog ialt 12 kg på tabte 3 kg d sidste mdr inden fødslen

her 3 gang er jeg kun i 14 uge men har tabt mig 3 kg indtil nu trods maven strutter

knus tanja 13+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

frk andreasen

frk andreasen skriver:

første gang var det over 6 kg nok nærmere 8 tog ialt 32 kg på!!

2 gang havde jeg tabt mig 5 kg da jeg passerede 20 uge tog ialt 12 kg på tabte 3 kg d sidste mdr inden fødslen

her 3 gang er jeg kun i 14 uge men har tabt mig 3 kg indtil nu trods maven strutter

knus tanja 13+4

men vil lige påpege at den vægt jeg har nu 55 kg kun ligger 1 kg over hvad jeg vejede inden jeg blev gravid med mit  1 barn så de mange kg kom af igen

Anmeld

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

frk andreasen skriver:

ersskskosjov

men vil lige påpege at den vægt jeg har nu 55 kg kun ligger 1 kg over hvad jeg vejede inden jeg blev gravid med mit  1 barn så de mange kg kom af igen

DEt er sjovt at se så stor forskel der er fra jer som har været gravide flere gange .

Men rigtig flot du ikke har taget særlig meget på .

Anmeld

12. juni 2012

frk andreasen

Mortil2tiloktober skriver:

DEt er sjovt at se så stor forskel der er fra jer som har været gravide flere gange .

Men rigtig flot du ikke har taget særlig meget på .

tnkte ik ovgten i 1 graviditet "spiste bare for 2" tænkte meget over det 2 gang og gør jeg osse her 3 gang.

men ja det er lidt sjovt

Anmeld

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

frk andreasen skriver:

tnkte ik ovgten i 1 graviditet "spiste bare for 2" tænkte meget over det 2 gang og gør jeg osse her 3 gang.

men ja det er lidt sjovt

JEg tænkte heller ikke over det første gang . Men jeg spiste ikke for to måske bare ikke helt så sundt det er jeg heller ikke særlig god til den her gang .
Jeg endte på +16 da jeg fødte .
Jeg har nu taget 5,5 på og er halvvejs jeg synes barn det er meget . jeg går dog hjemme da jeg er færdig udd og desværre ikke har fået noget job . Jeg frygter sådan at ende på plus 30

Anmeld

12. juni 2012

frk andreasen

Mortil2tiloktober skriver:

JEg tænkte heller ikke over det første gang . Men jeg spiste ikke for to måske bare ikke helt så sundt det er jeg heller ikke særlig god til den her gang .
Jeg endte på +16 da jeg fødte .
Jeg har nu taget 5,5 på og er halvvejs jeg synes barn det er meget . jeg går dog hjemme da jeg er færdig udd og desværre ikke har fået noget job . Jeg frygter sådan at ende på plus 30

de 16kg er da meget normalt at tage på.. nogen tager meget på i starten andre i midten og nogen i slutningen  

Anmeld

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

frk andreasen skriver:

de 16kg er da meget normalt at tage på.. nogen tager meget på i starten andre i midten og nogen i slutningen  

Jaa og det ved jeg os godt ..

Jeg tror bare det er frygten for ikk at kunne styre vægten der ligger og truer ..
Men jeg ved samtidig os at det ryger ret hurtigt efter ejg har født , eller det gjorder det første gang ..

det væreste lige nu det er at jeg ofter kan gå og små spise hele dagen , og nogen dage er helt vildt slemme dagen idag feks der føler jeg ikk selv jeg har lavede andet end og spise , og det er såååå dumt , og ejg hader det ..

Anmeld

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

annecatrine88 skriver:

Jeg er 19+2 i dag.. 

Okay

Anmeld

12. juni 2012

noah3006

1. gang : 9,5 kg. (dreng)

2. gang : 7 kg. (pige)

3 gang : ind til videre 6,5 kg (ved ikke kønnet) og har 7 uger tilbage.

Anmeld

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

noah3006 skriver:

1. gang : 9,5 kg. (dreng)

2. gang : 7 kg. (pige)

3 gang : ind til videre 6,5 kg (ved ikke kønnet) og har 7 uger tilbage.

det er sjovt a se så stor forskel der er .. os om det er pige dreng eller 1,2,3 gang man venter sig ..

Men rigtig fin vægt synes jeg ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.