Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mortil2tiloktober skriver: Nu er det Så mig som er nysgerrig efter og hører hvad i havde taget på i uge 20??Både 1,2,3 osv gang i har været gravide
Nu er det Så mig som er nysgerrig efter og hører hvad i havde taget på i uge 20??Både 1,2,3 osv gang i har været gravide
Jeg er første gangs fødende, og jeg har taget knap 6 Kg på indtil videre.
Jeg er gravid for første gang og jeg har stadig ikke taget på.. Vægten siger minus 2 kilo.. Men det skal nok komme.Hehe
lillemor92 skriver: TTuTusindTusinTusind Jeg er første gangs fødende, og jeg har taget knap 6 Kg på indtil videre.
TTuTusindTusinTusind
annecatrine88 skriver: Jeg er gravid for første gang og jeg har stadig ikke taget på.. Vægten siger minus 2 kilo.. Men det skal nok komme.Hehe
Jeg er 23+3 og har nu taget 2,7 kg. på. Jeg er endelig på min normalvægt. Jeg startede med at tabe mig 8-10 kg.
Men vægten sniger sig stille og roligt der op af
Og det er 1. gang
1.gang omkring 5-6 kg.
2.gang ca.7 kg
Mortil2tiloktober skriver: Tusind tak for svar .. Hvor langt er du henne ?
Tusind tak for svar .. Hvor langt er du henne ?
Jeg er 19+2 i dag..
Jeg vil gætte på i uge 20 ca. 8 kg begge gange. Men er ikke helt sikker.. Men synes, det gik lynstærkt i starten, og så udjævnede det sig mere i slutningen. Har begge gange i alt taget ca. 14-15 kg på..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128