vægt uge 20

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Tanjadamgaard

Jeg er i 29+7 idag og har taget 11 kg på.  Håber vægten står stille de sidste 10 uger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

Tanjadamgaard skriver:

Jeg er i 29+7 idag og har taget 11 kg på.  Håber vægten står stille de sidste 10 uger 

Okay , jeg synes nu det er en fin vægt , det havde jeg ca os taget på første gang .. og jeg endte kun på + 16 , så ejg var godt tilfreds . .
Jeg krydser for vægten står stille de næste 10 uger hos dig ..

Anmeld

12. juni 2012

Tanjadamgaard

Mortil2tiloktober skriver:

Okay , jeg synes nu det er en fin vægt , det havde jeg ca os taget på første gang .. og jeg endte kun på + 16 , så ejg var godt tilfreds . .
Jeg krydser for vægten står stille de næste 10 uger hos dig ..

Det er også en flot vægt at slutte på, har du haft nemt ved at tabe dem igen efter fødslen. Tusind tak 

Anmeld

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

Tanjadamgaard skriver:

Det er også en flot vægt at slutte på, har du haft nemt ved at tabe dem igen efter fødslen. Tusind tak 

Jaa det synes ejg , jeg synes ikk det har været noget problem .. Dagen efter jeg havde født havde jeg smidt de første 10 kg , så jeg var ret godt tilfreds ..

Jeg tror hvis man spiser sundt og får lavede nogen ting imens baby sover så er det ik noget problem at tabe efterfølgende ..

Anmeld

12. juni 2012

Fru.Mäes <3

1 graviditet: 74,4 kg. fra starte og vejede i uge 25 - 83,2 kg.

2 graviditet (NU ): 71 kg. fra starten og vejer nu i uge 25 - 76 kg.

Så lidt lettere denne gang

Anmeld

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

Fru.Mäes <3 skriver:

1 graviditet: 74,4 kg. fra starte og vejede i uge 25 - 83,2 kg.

2 graviditet (NU ): 71 kg. fra starten og vejer nu i uge 25 - 76 kg.

Så lidt lettere denne gang

Okay , jaa det må man sige , det er ik meget du har taget på ..

HAr du gjort noget anderledes den her gang ??

Anmeld

12. juni 2012

Tanjadamgaard

Jaa det synes ejg , jeg synes ikk det har været noget problem .. Dagen efter jeg havde født havde jeg smidt de første 10 kg , så jeg var ret godt tilfreds ..

Jeg tror hvis man spiser sundt og får lavede nogen ting imens baby sover så er det ik noget problem at tabe efterfølgende ..

Ej hold da op, det var da vildt  Ih jeg håber også det kommer til at gå så stærkt ved mig. Men du har ret sund kost og motion gør underværker. 

Anmeld

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

Tanjadamgaard skriver:

Ej hold da op, det var da vildt  Ih jeg håber også det kommer til at gå så stærkt ved mig. Men du har ret sund kost og motion gør underværker. 

Det håber man altid ..
Jeg håber os jeg taber mig hurtigt den her gang ..
Ja jeg tror bestemt at sund kost og motion gør underværker .. Jeg er personligt ikk særlig god til det under graviditeten , men jeg gør virkelig et forsøg bagefter , og jeg har sat mig for jeg gerne vil tabe lidt ekstra kg når jeg har født den her gang , hele ens krop ændre sig sååå meget under graviditet og efter fødslen , jeg synes i hvertfald ikk min krop er den sammen som inden ejg blev gravid med den første ..

Anmeld

12. juni 2012

Fru.Mäes <3

Okay , jaa det må man sige , det er ik meget du har taget på ..

HAr du gjort noget anderledes den her gang ??

Jeg har været meget syg i denne graviditet..

Jeg startede med at tabe mig 2 kg. pga. EKSTREM opkast

Så det er nok det der har gjort det..

Jeg er nogen lunde over det der opkast, men nogen dage går det galt..

Men spiser en MASSE slik og snoller, så mon ikke der nok skal nå at komme lidt mere på inden hun kommer til september

Anmeld

12. juni 2012

mortilnoahogmelina

Fru.Mäes <3 skriver:

Jeg har været meget syg i denne graviditet..

Jeg startede med at tabe mig 2 kg. pga. EKSTREM opkast

Så det er nok det der har gjort det..

Jeg er nogen lunde over det der opkast, men nogen dage går det galt..

Men spiser en MASSE slik og snoller, så mon ikke der nok skal nå at komme lidt mere på inden hun kommer til september

jaa okay , det har jo meget at sige .. jeg har ja haft endnu en problemfri graviditet hvad angår kvalme og opkast .. Så jeg har ikk lige tabt mig i starten .

Jeg synes nemlig os det sværeste er trængen til slik ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.