Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg bryder mig ikke om navnet Rebecca, men kan derimod rigtig godt lide Regitze, det er et flot og gammelt navn, som man ikke høre så tit mere. Ville uden tvivl vælge det
/Fenja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Du kunne lide AgnetHe
Du kunne lide AgnetHe
Lunae skriver: Nåh skønt navn!
Nåh skønt navn!
Det syntes jeg også, og bliver SÅ glad når andre også syntes det
esiuol skriver: Jeg synes også, at navnet er rigtig fint - jeg har bare været bekymret for, om der er lidt for mange fordomme omkring navnet, så det vil give det forkerte førstehåndsindtryk. Afstemningen indtil videre tyder også på, at der er en del, der ikke kan lide navnet. Selvfølgelig er det ikke det, man skal vælge efter - men jeg kan alligevel ikke helt lade være med at kigge i den retning.
Jeg synes også, at navnet er rigtig fint - jeg har bare været bekymret for, om der er lidt for mange fordomme omkring navnet, så det vil give det forkerte førstehåndsindtryk.
Afstemningen indtil videre tyder også på, at der er en del, der ikke kan lide navnet. Selvfølgelig er det ikke det, man skal vælge efter - men jeg kan alligevel ikke helt lade være med at kigge i den retning.
Vælg ud fra jeres helt egen overbevisning og ikke, hvad andre mener
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128