Rebecca vs. Regitze

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes du om følgende navne:

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.391 visninger
53 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

esiuol

Hej allesammen på Baby.dk!

Min mand og jeg venter tvillinger - en dreng og en pige - til september.

Vi er hurtigt blevet enige om navnet til vores søn, men vores datters navn kniber det med, da vi absolut ikke er enige. Hvis min man kunne bestemme, skulle hun hedde Ingeborg, og hvis jeg kunne bestemme, skulle hun hedde Eliane.

Nu har vi så indsnævret det til to navne, som vi begge ville kunne leve med - men vi holder desværre stadig på hver sin hest, og ingen af os er meget for at give sig.

Så nu vil jeg prøve at høre jer... Hvad synes I om de to navne, Rebecca og Regitze? (stem én gang for hvert navn).

I må også meget gerne skrive, hvorfor I har stemt som I har, og hvordan I opfatter de to navne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Dorthe1986

Tillykke med tvillinger

Jeg har stemt at jeg godt kan lide begge navne faktisk, men allerbedst kan jeg lide Rebecca

Men synes begge navne er superflotte. Må man egentlig høre valget af drengenavn?

Anmeld

11. juni 2012

Nettemor

Jeg kan godt lide navnet Rebecca

Men hvad skal jeres dreng hedde? Det må jeg gerne passe en lille smule sammen

Anmeld

11. juni 2012

Silas&Mille

bryder mig ikke så meget om navnet Regitze.

men kan godt lide Rebecca.

Anmeld

11. juni 2012

Maise86

Jeg kunne godt tænke mig at vide drengenavnet inden jeg stemte

Anmeld

11. juni 2012

Pigent

esiuol skriver:

Vi er hurtigt blevet enige om navnet til vores søn, men vores datters navn kniber det med, da vi absolut ikke er enige. Hvis min man kunne bestemme, skulle hun hedde Ingeborg, og hvis jeg kunne bestemme, skulle hun hedde Eliane.

Nu har vi så indsnævret det til to navne, som vi begge ville kunne leve med - men vi holder desværre stadig på hver sin hest, og ingen af os er meget for at give sig.

Så nu vil jeg prøve at høre jer... Hvad synes I om de to navne, Rebecca og Regitze? (stem én gang for hvert navn).

I må også meget gerne skrive, hvorfor I har stemt som I har, og hvordan I opfatter de to navne

Jeg kan godt lide dem begge to så det har jeg stemt 

Må vi høre drengenavnet?

Anmeld

11. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg kan godt lide dem begge - men synes absoult også, at Ingeborg er sødt.

Hvad er drengenavnet?

Anmeld

11. juni 2012

FrkT

Jeg kan rigtig godt lide begge navne, men vil gerne høre tvillingebrorens navn inden jeg stemmer så 

Anmeld

11. juni 2012

Plysbjørnen

esiuol skriver:

Kan lide begge navne, men ville gerne vide drengenavnet, så man har mulighed for at høre om de "passer sammen"

Anmeld

11. juni 2012

Kløver

Silas&Mille skriver:

bryder mig ikke så meget om navnet Regitze.

men kan godt lide Rebecca.

Det samme her

Kunne selv finde på at bruge Rebecka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.