til vielsen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Sikke fint  

jeps ejjjj der er jo kun 12 dage til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

jeps ejjjj der er jo kun 12 dage til...

Anmeld

11. juni 2012

Dinna88

Kay skriver:

jeg tænkte også at det var lettes at finde ud ag hvad "noget" er og om vi vil ha det... og så finde en gang bobler der passer til det

Lyder som en god idé

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Dinna88 skriver:

Lyder som en god idé

det blev så kransekage... min mor ringede og sagde hun gerne ville bage små kransekage stykker (kan ik huske hvad sådan nogle hedder)

Anmeld

11. juni 2012

Dinna88

Kay skriver:

det blev så kransekage... min mor ringede og sagde hun gerne ville bage små kransekage stykker (kan ik huske hvad sådan nogle hedder)

Lækker, lækker! Så ville jeg særligt holde fra fra Asti - kransekage er jo meget sødt

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Dinna88 skriver:

Lækker, lækker! Så ville jeg særligt holde fra fra Asti - kransekage er jo meget sødt

det jeg har fundet rundt på nettet råder de faktisk til at købe søde bobler til sød spise...

Anmeld

11. juni 2012

Dinna88

Kay skriver:

det jeg har fundet rundt på nettet råder de faktisk til at købe søde bobler til sød spise...

Det er nok en smagssag, men en tung røcvin til kransekage er nok et no go . Jeg har lige været til vinsmagning med mousserende vine, og asti ville kvæle mig hvis jeg skulle spise det til kransekage. Men igen; jeg ved ikke super meget om det. Det er jo også kun MIN smag - ham vingutten der var her, han var rigtig dygtig, Så prøv en vinforretning. Om ikke andet, så kan de da vejlede jer 

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Dinna88 skriver:

Det er nok en smagssag, men en tung røcvin til kransekage er nok et no go . Jeg har lige været til vinsmagning med mousserende vine, og asti ville kvæle mig hvis jeg skulle spise det til kransekage. Men igen; jeg ved ikke super meget om det. Det er jo også kun MIN smag - ham vingutten der var her, han var rigtig dygtig, Så prøv en vinforretning. Om ikke andet, så kan de da vejlede jer 

tror også jeg må et smut forbi vin forretningen i morgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.