til vielsen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

mange tak den vil ryge med i overvejelserne men hvad for "noget" skal man dog ellers servere... eller skal man bare lade det være bobler når vi en time efter skal spise frokost??

Jeg tænker at i kunne servere noget godt frugt, eller fx nogle nødder.. Eftersom i skal spise senere syntes jeg alt andet er tåbeligt.. Så er man jo slet ikke sulten.. 

Men skal der mange børn med, og folk som ikke drikker alkohol? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Kay

Månsson skriver:

He he sådan Nej det ska du ikke men tror man rammer bredere med noget halv sødt end tørt Så lidt det gør det bare lidt nemmere når man ved hva det betyder

ja tror også det skal være noget ikke for tørt...

Anmeld

11. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Jeg tænker at i kunne servere noget godt frugt, eller fx nogle nødder.. Eftersom i skal spise senere syntes jeg alt andet er tåbeligt.. Så er man jo slet ikke sulten.. 

Men skal der mange børn med, og folk som ikke drikker alkohol? 

der skal 2 børn med til vielsen, og så mig og min svigermor der ik drikker alcohol... så tænker at finde en gang bobler uden alcohol også...

vi bliver 16 til vielsen...

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

der skal 2 børn med til vielsen, og så mig og min svigermor der ik drikker alcohol... så tænker at finde en gang bobler uden alcohol også...

vi bliver 16 til vielsen...

Okay ..

Altså man kan ikke få mousserende vin uden alkohol.. Det eneste man kan få er noget der hedder alchol free, men der er en risiko for at der er lille bitte procent i .. på flasken står der 0,5% (Og så det der tegn at der vises at der kan være under 0,5%) 

Så hvis du kan leve med dette, så kan du evt købe sådan en  

Ellers ville jeg selv købe noget andet lækkert at drikke til dem der ikke drikker alkohol

Anmeld

11. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Okay ..

Altså man kan ikke få mousserende vin uden alkohol.. Det eneste man kan få er noget der hedder alchol free, men der er en risiko for at der er lille bitte procent i .. på flasken står der 0,5% (Og så det der tegn at der vises at der kan være under 0,5%) 

Ellers ville jeg selv købe noget andet lækkert at drikke til dem der ikke drikker alkohol

det kan jeg godt leve med... det er jo ikke ret meget jeg skal drikke... og børnene drikker i forvejes cider (altså den med ik ret meget alcohol i) og der er jo lige så meget alcohol i...

min mo har så lige ringet og sagt at hun bager kransekage til efter vielsen... så skal finde noget der passer til det

Anmeld

11. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Okay ..

nogle forslag til det "lækre at drikke" til dem der ik drikker alcohol??

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

det kan jeg godt leve med... det er jo ikke ret meget jeg skal drikke... og børnene drikker i forvejes cider (altså den med ik ret meget alcohol i) og der er jo lige så meget alcohol i...

min mo har så lige ringet og sagt at hun bager kransekage til efter vielsen... så skal finde noget der passer til det

Okay Du kan købe den i Føtex og i Bilka .. Ved ikke om de længere har den i Coop butikker.. 

Det er den her (ligner i hvert fald den)

http://www.frewines.com/wines/brut

Ellers er der mange gode hjemmesider.. FX den her 

http://www.dkvinimport.dk/home?page=shop.browse&category_id=23&gclid=CIHv8N3oxbACFYJBzQod2l8yjw

Når i skal have kransekage vil jeg råde jer til at tage noget tørt (brut) .. Ellers kan det blive alt for sødt. Sådan helt kvalm.. Og i et måltid er det bedst at starte med det tørre/sure .. Og så arbejde sig videre til det søde.. Det er mit råd

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

Og skal i have kransekage, så skal du ikke købe den lambrusco jeg skrev ..  

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

nogle forslag til det "lækre at drikke" til dem der ik drikker alcohol??

Jamen jeg kunne godt finde på at købe noget ekstra godt saft eller sodavand.. Eller noget limonade... Heroppe kan man fx få sådan noget anderledes sodavand, som smager af kokos,.. Mystisk ja .. Men smager skide godt  

Anmeld

11. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Okay Du kan købe den i Føtex og i Bilka .. Ved ikke om de længere har den i Coop butikker.. 

Det er den her (ligner i hvert fald den)

http://www.frewines.com/wines/brut

Ellers er der mange gode hjemmesider.. FX den her 

http://www.dkvinimport.dk/home?page=shop.browse&category_id=23&gclid=CIHv8N3oxbACFYJBzQod2l8yjw

Når i skal have kransekage vil jeg råde jer til at tage noget tørt (brut) .. Ellers kan det blive alt for sødt. Sådan helt kvalm.. Og i et måltid er det bedst at starte med det tørre/sure .. Og så arbejde sig videre til det søde.. Det er mit råd

oki tak

har smagt den fra føtex og syntes den smager helt fint i forhold til at det er alcohol fri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.