til vielsen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Asta er jo det søøøøøøøøøøøøøødeste du kan få. Jeg kan simpelthen ikke få det ned, og betragter mest af alt Asti som noget mange drikker til fester. Der findes en del mousserende vine udover Asti, så jeg ville bare gå i en vinforretning og spørge dem ad - de giver gerne smagsprøver, som oftest. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

vi skal jo vies udendørs om 13 dage... af borgermesteren i den by vi skal vies i...

jeg fik afvide af damen på rådhuset at normalt står de for et lille glas bobler og noget... men når det er udendørs skal vi selv sørger for det... hvis vi ønsker noget...

vi har nu snakket om at vi vil tage et par flasker bobler med... og så.... ja hvad er "noget"??

og hvilke bobler ka i anbefale til dette noget??

Jeg vil sige champagne, eller en anden anderledes mousserende

Gå evt i Føtex.. Der har de tit en vin mand om fredagen.. Har de heroppe i Aalborg.. Ellers smut forbi en vinforretning.. Der kan man også få ting til menneskelige priser.. 

Jeg vil lige anbefale dig den her.. JEG ELSKER DEN !!! Den er lidt sød som asti.. Men super super lækker (den vil jeg som tjener anbefale)

http://www.vinogvin.dk/shop/medici-ermete-reggiano-352p.html

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Lise skriver:

Cremant eller champagne

noget, tja...skal i blive udenfor, eller skal i holde fest eller hvorn? Synes det kommer an på hvad der skal ske efterfølgende, om eller hvad der skal serveres til.

vi skal efterfølgende spise frokost... ude hvis det er godt vejr... men et andet sted...

Anmeld

11. juni 2012

Kay

MortilElias2010 skriver:

Asti asti asti asti asti  Det fik vi til vores udendørs vielse - passede perfekt til 30 grader og skyfrit 

det tænker jeg også,... men manden + lidt af gæsterne sys det er noget sødt sprøjt... jeg ellllsker det jo... men det er jo ik mig der skal drikke det

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Missq4 skriver:

martini asti er super god og så evt. frugt eller et stykke kransekage eller små pinde mader

skulle nok havde skrevet at vielsen er færdig kl. 12 og kl. 13 skal vi spise frokost med vores gæster...

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Dinna88 skriver:

Asta er jo det søøøøøøøøøøøøøødeste du kan få. Jeg kan simpelthen ikke få det ned, og betragter mest af alt Asti som noget mange drikker til fester. Der findes en del mousserende vine udover Asti, så jeg ville bare gå i en vinforretning og spørge dem ad - de giver gerne smagsprøver, som oftest. 

jeg tænkte også at det var lettes at finde ud ag hvad "noget" er og om vi vil ha det... og så finde en gang bobler der passer til det

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Caroline86 skriver:

Jeg synes da I skal have champagne når nu det er bryllup Der synes jeg, personligt, SLET ikke at Asti hører sig til

Jeg kan varm anbefale den lyserøde champagne der hedder Chaudron brut rose!!! Den er VIRKELIG lækker... ikke for sød, men alligevel ikke så tør at man ikke kan drikke den "rent" (uden at spise noget osv)...

Man kan bl.a. få den i Irma

tak du er en skat

manden i huset sys nemlig asti er for sødt og han har samme ide med at det SKAL være champange...

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Månsson skriver:

Puha jeg syntes bare den er voldsomt tør... Lidt sjovt

Til ts: Hvis jeg sku vælge en Champagne ville jeg vælge den her Louis Laurent Demi Sec, Frankrig.

Sec betyder sød
Brut betyder tør

Hvis det ska være en asti så syntes jeg martini asti hold jer fra Verdi

ville aldrig vælge verdi er selv en asti pige... men jeg skal jo ik drikke det... men tak fo tippet med de ord der

Anmeld

11. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Jeg vil sige champagne, eller en anden anderledes mousserende

Gå evt i Føtex.. Der har de tit en vin mand om fredagen.. Har de heroppe i Aalborg.. Ellers smut forbi en vinforretning.. Der kan man også få ting til menneskelige priser.. 

Jeg vil lige anbefale dig den her.. JEG ELSKER DEN !!! Den er lidt sød som asti.. Men super super lækker (den vil jeg som tjener anbefale)

http://www.vinogvin.dk/shop/medici-ermete-reggiano-352p.html

mange tak den vil ryge med i overvejelserne men hvad for "noget" skal man dog ellers servere... eller skal man bare lade det være bobler når vi en time efter skal spise frokost??

Anmeld

11. juni 2012

L&V

Kay skriver:

ville aldrig vælge verdi er selv en asti pige... men jeg skal jo ik drikke det... men tak fo tippet med de ord der

He he sådan Nej det ska du ikke men tror man rammer bredere med noget halv sødt end tørt Så lidt det gør det bare lidt nemmere når man ved hva det betyder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.