til vielsen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Jamen jeg kunne godt finde på at købe noget ekstra godt saft eller sodavand.. Eller noget limonade... Heroppe kan man fx få sådan noget anderledes sodavand, som smager af kokos,.. Mystisk ja .. Men smager skide godt  

det har jeg aldrig hørt om

overvejede lidt om man skulle blande hyldeblomst saft og danskvand...

jeg er VILD med hyldeblomst i øjeblikket  og så er der stadig bobler i jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

oki tak

har smagt den fra føtex og syntes den smager helt fint i forhold til at det er alcohol fri

Ja det syntes jeg såmænd også  

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

det har jeg aldrig hørt om

overvejede lidt om man skulle blande hyldeblomst saft og danskvand...

jeg er VILD med hyldeblomst i øjeblikket  og så er der stadig bobler i jo

Det er også en super ide Det gjorde vi tit på hotellet .. Så kan jeg da kun anbefale dig  

Nej vi har en cafe/butik heroppe.. De har mange sådan mystiske ting

Anmeld

11. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Det er også en super ide Det gjorde vi tit på hotellet .. Så kan jeg da kun anbefale dig  

Nej vi har en cafe/butik heroppe.. De har mange sådan mystiske ting

oki spændende

ihhh sys der er så mange småting jeg skal havde styr på lige nu... hvor forsvandt mit store overblik lige hen??

Anmeld

11. juni 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Kay skriver:

vi skal jo vies udendørs om 13 dage... af borgermesteren i den by vi skal vies i...

jeg fik afvide af damen på rådhuset at normalt står de for et lille glas bobler og noget... men når det er udendørs skal vi selv sørger for det... hvis vi ønsker noget...

vi har nu snakket om at vi vil tage et par flasker bobler med... og så.... ja hvad er "noget"??

og hvilke bobler ka i anbefale til dette noget??

asti sprumante. super god. man kan få en god og forholdsvis billig i aldi. skal bare være helt kold så den bedst

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

oki spændende

ihhh sys der er så mange småting jeg skal havde styr på lige nu... hvor forsvandt mit store overblik lige hen??

Hvis det  var mig, ville jeg nok også gå i panik! Eller i stress mode.. Det er jo spændende Jeg er sikker på du nok skal klare det  

Anmeld

11. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Hvis det  var mig, ville jeg nok også gå i panik! Eller i stress mode.. Det er jo spændende Jeg er sikker på du nok skal klare det  

ja... sys bare der bliver ved at dukke ting op jeg ikke lige havde tænkt på...

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

ja... sys bare der bliver ved at dukke ting op jeg ikke lige havde tænkt på...

Hvor skal i holde det henne ?  

Det skal nok blive godt .. Men ja sådan er det altid i sidste øjeblik syntes jeg  

Anmeld

11. juni 2012

Kay

AalborgPigen skriver:

Hvor skal i holde det henne ?  

Det skal nok blive godt .. Men ja sådan er det altid i sidste øjeblik syntes jeg  

vielsen oppe ved et gammelt fyr i gilleleje... og frokosten hjemme ved mine forældre... og så spiser vi piknik på stranden om aftenen...

Anmeld

11. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

vielsen oppe ved et gammelt fyr i gilleleje... og frokosten hjemme ved mine forældre... og så spiser vi piknik på stranden om aftenen...

Sikke fint  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.