Forberedelse til den første tid med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Det gjorde jeg også, og HURRA for det siger jeg bare.. Dagene og tiden flyver simpelthen bare afsted, så tror slet ikke vi ville få noget aftensmad hvis ikke det var nemt..

Vi er i hvert fald rigtig glade for det..

Præcis kan sagens forestille mig at dagene flyder sammen og bare går hurtigt!

Men vi er så oz de eneste 2 der har lavet mad til fryseren.. Var begyndt at tro jeg var den eneste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Præcis kan sagens forestille mig at dagene flyder sammen og bare går hurtigt!

Men vi er så oz de eneste 2 der har lavet mad til fryseren.. Var begyndt at tro jeg var den eneste

Jeg ville faktisk heller ikek gøre det, men hold op hvor er jeg bare glad for det nu.. Os at jeg har lavet det i alubakker, så vi ikke står  med en kæmpe opvask.. Men det gør selvfølgelig os sit at vi står og vasker flasker op hele tiden, fordi amningen ikke virker..

Jeg er overbevist om at i også bliver glade for de gode "færdig" retter i fryseren..

Anmeld

11. juni 2012

lio

Team Putte skriver:

Kender det!

Anmeld

12. juni 2012

KM78

Har desværre kun en lille fryser - så jeg kan ikke lave så meget som ts

Anmeld

12. juni 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Jeg ville faktisk heller ikek gøre det, men hold op hvor er jeg bare glad for det nu.. Os at jeg har lavet det i alubakker, så vi ikke står  med en kæmpe opvask.. Men det gør selvfølgelig os sit at vi står og vasker flasker op hele tiden, fordi amningen ikke virker..

Jeg er overbevist om at i også bliver glade for de gode "færdig" retter i fryseren..

Ja der er jo endnu mere at se til når man oz skal vaske flasker og lave mad hele tiden

Jeg tror vi bliver glade for det! Jeg har så lavet en tavle på køleskabet hvor der står hvor meget vi har af hver mad så det er overskueligt at se hvad vi har og hvilken fryser det ligger i

Anmeld

12. juni 2012

Team Putte

KM78 skriver:

Har desværre kun en lille fryser - så jeg kan ikke lave så meget som ts

Øv

Jeg er sikker på vi bliver glade for det Og det var slet ik så anstrengende at lave.. Når jeg lavede frikadeller så fik vi f.eks. frikadeller til aftensmad den dag så jeg ik skulle stå og lave en masse forskelligt.. Det er jo stadig lidt hårdt at stå i køkkenet med den mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.