Forberedelse til den første tid med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, til hans fødselsdagsgæster

Så lidt forberedelse har du da lavet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Og noget af det eneste man gider spise hvis det er voldsomt varmt, men kæresten kan ik li' det så det er godt med noget pølsemix fra frost til ham

Jeg synes faktisk tit at høre om nogle der ikke kan li koldskål.. Det er da ellers SÅ lækkert...
Men ja så er det jo perfekt med en ret lige til at optø

Anmeld

8. juni 2012

lio

Team Putte skriver:

Så lidt forberedelse har du da lavet

Det er kagen fra min egen fødselsdag som kæresten havde bestilt men ikke kunne spises da festen var aflyst.  Så vi frys den ned og tager den op når der "sker" noget.

Anmeld

9. juni 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Jeg synes faktisk tit at høre om nogle der ikke kan li koldskål.. Det er da ellers SÅ lækkert...
Men ja så er det jo perfekt med en ret lige til at optø

Koldskål kan være noget frygteligt noget hvis det ik bliver lavet rigtigt.. Så tænker at mange af dem der ik kan li' det evt. har fået en dårligt lavet en og det så hænger ved.. Ærgeligt for dem men så er der mere til os

Anmeld

9. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Det er kagen fra min egen fødselsdag som kæresten havde bestilt men ikke kunne spises da festen var aflyst.  Så vi frys den ned og tager den op når der "sker" noget.

Snedigt alligevel

Anmeld

9. juni 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Koldskål kan være noget frygteligt noget hvis det ik bliver lavet rigtigt.. Så tænker at mange af dem der ik kan li' det evt. har fået en dårligt lavet en og det så hænger ved.. Ærgeligt for dem men så er der mere til os

Jeg har "desværre" en kæreste der er alt ædende, så har ikke noget for mig selv øv øv... Udover popcorn haah

Anmeld

10. juni 2012

lio

Team Putte skriver:

Snedigt alligevel

Ja, jeg smider IKKE kage ud!!!!

Anmeld

10. juni 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Så er jeg færdig med at lave mad til fryseren så der er nem aftensmad det første stykke tid lillefisen er her

6x frikadeller

4x høns i asparges

6x boller i karry

2x pizzasnegle (Til sommerens udflugter)

2x pølsehorn (Igen til sommerens udflugter)

4x lasagne

I dag bager jeg så en stor pærekage med marcipan der oz ryger i fryseren så der er lidt til gæster de første dage Det er faktisk rart at vide man ik behøver leve af rugbrød eller fastfood det første stykke tid

Gør i andre noget lignende eller tager i det bare som det kommer?

Det gjorde jeg også, og HURRA for det siger jeg bare.. Dagene og tiden flyver simpelthen bare afsted, så tror slet ikke vi ville få noget aftensmad hvis ikke det var nemt..

Vi er i hvert fald rigtig glade for det..

Anmeld

11. juni 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Jeg har "desværre" en kæreste der er alt ædende, så har ikke noget for mig selv øv øv... Udover popcorn haah

Min kæreste er stort set oz alt-ædende.. Der er lige koldskålen og så er han ik begejstret for ost i nogen som helst afskygninger

Anmeld

11. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, jeg smider IKKE kage ud!!!!

Kender det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.