Forberedelse til den første tid med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Jah du har jo travlt med at læse til eksamen

Vi har levet af fryseren de sidste halvanden måned for at få plads til det Og så har jeg bare gjort sådan at da jeg lavede lasagne spiste vi det til aftensmad og sådan.. Så jeg ik skulle stå og lave flere omgange mad samme dag

Havde også planer om at gå amok, men vi har desværre ikke fået tømt nok af fryseren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

lio

Team Putte skriver:

Vores fryser er oz normalt fuld, men vidste jo jeg ville lave mad til den første tid, så de sidste halvanden måned har vi stort set ik handlet kød men levet af fryseren istedet

Vi har en kæmpe kage liggende som fylder en hel skuffe (til fødselsgæster)

Anmeld

8. juni 2012

Team Putte

*** skriver:

Hvor er du SEJ! Jeg har tænkt meget på det, og synes det er rigtig rigtig smart, men .. Det er desværre blevet ved tanken 

Mange  til dig!

Synes faktisk ik det har været svært at få gjort.. Jeg har bare lavet en stor portion mad, det har vi fået til aften og smidt resten i fryseren.. Så undgik jeg at skulle lave flere retter om dagen

Anmeld

8. juni 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Havde også planer om at gå amok, men vi har desværre ikke fået tømt nok af fryseren

Det er et kendt problem at fryseren er mere fuld end tom

Anmeld

8. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Vi har en kæmpe kage liggende som fylder en hel skuffe (til fødselsgæster)

Hehe er det Lionel's fødselsdagsgæster?

Jeg har oz bagt en kæmpe pærekage der ligger og hygger i fryseren i mindre stykker Synes det giver mig ro at vide der er lidt når folk kommer, selvom jeg jo godt ved ingen forventer noget som helst

Anmeld

8. juni 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Det er et kendt problem at fryseren er mere fuld end tom

Hehe ja. Men tilgengæld har vi så en masse hakket kød så vi kan forholdsvis let og hurtigt bilse noget mad sammen når baby engang synes han vil ud i den store fagre verden

Anmeld

8. juni 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Hehe ja. Men tilgengæld har vi så en masse hakket kød så vi kan forholdsvis let og hurtigt bilse noget mad sammen når baby engang synes han vil ud i den store fagre verden

Hakket kød er guds gave til nem mad

Jeg vil sige de ting jeg har lavet til fryseren er de ting som kæresten elsker men som jeg er bedst til at lave Så vi har oz stadig f.eks. hakket oksekød til kødsovs eller hakkebøffer og sådan liggende i fryseren som kæresten så kan lave aftensmad ud af.. Lidt krydderi på de få retter i fryseren Der ligger faktisk oz 2 af de der færdige pølsemix fra steff houlberg så jeg kan få koldskål hvis det bliver meget varmt

Anmeld

8. juni 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Hakket kød er guds gave til nem mad

Jeg vil sige de ting jeg har lavet til fryseren er de ting som kæresten elsker men som jeg er bedst til at lave Så vi har oz stadig f.eks. hakket oksekød til kødsovs eller hakkebøffer og sådan liggende i fryseren som kæresten så kan lave aftensmad ud af.. Lidt krydderi på de få retter i fryseren Der ligger faktisk oz 2 af de der færdige pølsemix fra steff houlberg så jeg kan få koldskål hvis det bliver meget varmt

Uh ja koldskål er altså også lækkert

Anmeld

8. juni 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Uh ja koldskål er altså også lækkert

Og noget af det eneste man gider spise hvis det er voldsomt varmt, men kæresten kan ik li' det så det er godt med noget pølsemix fra frost til ham

Anmeld

8. juni 2012

lio

Team Putte skriver:

Hehe er det Lionel's fødselsdagsgæster?

Jeg har oz bagt en kæmpe pærekage der ligger og hygger i fryseren i mindre stykker Synes det giver mig ro at vide der er lidt når folk kommer, selvom jeg jo godt ved ingen forventer noget som helst

Ja, til hans fødselsdagsgæster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.