Så så man lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

piadas

JonTri skriver:

Jep er 40+5 og har fået hindeløsning... Og det murrer i maven...

Ih, hvor spændende - jeg tænker på dig, og har lyst til at skrive en hel masse, men så tænker jeg bare på mig selv, som jeg også altid går 100 år over!

Men jeg håååååber, at hun snart kommer ud til jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Sofia

AnneBJ skriver:

Nej, det er fordi jeg normalt har Su + lån = meget lav bruttoindkomst.

Min praktikløn er 10300 brutto men netto falder med 600 kroner. Desuden falder vores boligstøtte betragteligt, og vores egenbetaling til pasning stiger.. 

Er det så fordi du holder ferie senere? - eller fordi du ikke har nået at indtjene noget ferie endnu?

Ok, kender alt til det. Har også været på SU i mange år og Morten var det samtidig (han er det stadig). Der var det også med at holde tungen lige i munden, og efter vi fik Alfred var jeg også nød til at tage SU lån nogle måneder. Så forstår dig godt. Var ikke klar over I fik løn i praktikken. Håber I kan få det til at løbe rundt.

Jeg har ikke optjent ferie da jeg jo er gået direkte fra uddannelse og ind i job, så det er et år uden ferie...

Anmeld

15. juni 2012

MorEllen

AnneBJ skriver:

ØJ nogle skønne billeder - hun er simpelthen så sød 

Hvor er du sej du også har løbet! Det skal altså ikke undervurderes, det er jo vildt hårdt!! 

Vi skal heller ikke på ferie i år, men egentlig passer det mig meget godt.. Hvordan kan være I flytter (tilbage?) til Norge?

Håber at regnormen smagte den unge dame! 

(jeg er forresten også nødt til at BINDe Felix' sommerhat fast, ellers flår han den af, 7000 gange indtil jeg giver op... med det resultat at han har verdens grimmeste bøllehat (endda med en broderet rose på .. Schyy...) fordi han nægter sin seje mega-drengede kasket)

Da jeg en gang i tidernes morgen blev kærester med min mand, så var det en del af aftalen at vi skulle flytte tilbage til Norge.. Og NU er tiden inde. Det bliver helt vildt merkelig, sjovt og lidt trist.

Jeg må bare grine når jeg ser for mig Felix og solhatten Selv om jeg binder den godt og grundig fast så formår Marie ALIGEVEL at få den af.. men nu er det jo ikke lige frem noget problem..solen gemmer sig jo godt -iallefald i Hobro.
(og når solen ikke skinner er der heller ingen grund til at løbe... )

Anmeld

15. juni 2012

MorEllen

Sofia skriver:

Hvor er hun bare nuttet i de små lilla sandaler!!

Ja, de er så søde, men de gnaver dersverre... :/ Så hun må heller få strømper på næste gang.. og gå rundt og se ud som en engelsk turist.. (de har da altid strømper i sandalerne, ikke?)

Anmeld

15. juni 2012

PeruBaby

JonTri skriver:

Jep er 40+5 og har fået hindeløsning... Og det murrer i maven...

Spændende, spændende... kan ikke lade vær med at misunde dig - bare en lille bitte smule - at du snart skal have en lille lækker krøllet, lyserød baby i dine arme igen. Må hellere få manden til at arbejde på sagen herhjemme snart. Husk at hold os opdateret!!

Anmeld

16. juni 2012

Janni.

Så så man lige.....

• Mor her få et sommerferie job i 3 mdr. 
  • Silas blive stukket ved 15 mdr. vaccine uden at sige en lyd. 
  • Silas gå ved gåvognen alene for første gang. (Videoen er dog fra 2. gang) Endelig begynder der at ske noget. 
  • Silas få 2 kindtænder mere, uden mor og far opdagede det.

http://www.youtube.com/watch?v=pnHwp_vVIPI&feature=youtu.be

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.