piadas skriver:
God ide, men hmm..hvad skal jeg lige finde på?!
Tiden går bare med hus og specielt have. Indenfor er vi ved at være på plads. Haven er snart ved at være klar til græssåning - det kan I forresten læse lidt mere om her:
http://bygge-blog.blogspot.dk/
Jeg har lige opdateret med billeder og et indlæg her til aften.
Min mor, ungerne og jeg var en tur til Hjallerup Marked i lørdags - fuck, der var mange mennesker!!
Jeg var ved at blive idiot, og når man har barnevogn med, bliver det ikke specielt meget nemmere...!
Ida sover fortsat i sin egen seng - det kan dog godt tage lidt tid, før hun falder i søvn, så hun skal lige have sutten og en tår mælk et par gange, før det lykkes, men det er ok - så længe jeg VED, at hun nok skal overgive sig. De sidste par nætter har hun dog haft et par skrigeture, hvor vi ikke har kunne få hende til at falde til ro. Hun er endt inde hos os (som regel omkring midnat), hvor det har taget næsten en halv time at få hende til at falde til ro!
Jeg håber snart, det går over igen.
Hehe, jeg kom lige til at læse det, du skrev, Anne - her er det vist mere Ida, der løber og ikke moderen.
Hun er blevet så dygtig til det, og falder næsten ikke mere, når hun gør forsøget. Det er så bare moderen, der skal vænne sig til, at det går stærkt...og lære at få tankerne væk fra konsekvensen af fald på klinkerne.
Men hvor er du sej, at du har løbet!!

Altså da jeg løb meget, inden jeg blev gravid med Ida, løb jeg mellem 7 og 8 km/timen, så det er ok i min verden - specielt når det er første gang, du har gjort det. Men nu har jeg heller aldrig været verdens hurtigste løber!

Ida er begyndt at snakke helt vildt! Hun siger bar (far), bitti (færdig på tyrkisk), hår (dagplejemoderen synger en sang om hår), ja, nej ble, nan (mælk/vand) osv.
Hun forstår det meste af det vi siger. Hvis jeg beder hende hente sine sko, gør hun det. Hvis hun har skidt, går hun selv hen og peger på puslebordet og siger ble (note til mig selv: Få så købt den potte!!
) Det er så dejligt, at der begynder at komme lidt tovejskommunikation i stedet for kun envejs.
Min mave har det fint.
Vægten svinger mellem +3 og +4 kg., så det er vist ok taget i betragning, at jeg er 23+0 idag.
Hey, forresten er jeg ved at være så langt, at der er chance for, at han ville overleve, hvis jeg fødte nu
- men det er der vist ingen fare for med min historik!
Alligevel er det altså vildt at tænke på...denne graviditet flyver bare afsted, men det var vist også det, jeg havde forventet (eller frygtet fordi det er den sidste
).
Forresten er det fødselsdagssæson hos os. Vi havde drengene fra Olivers klasse + dem fra fodboldholdet det meste af søndagen. Han havde rigtig fødselsdag d. 12. maj, men det var den dag, vi flyttede ind, så den udskød vi lige.
Oliver sidder med armen i vejret nederst i venstre hjørne på billedet.
På lørdag er det Serdars og min (og JonTris kommende datters
) fødselsdag, så familien kommer søndag, hvor vi har slået både vores, Olivers og Zilans sammen. Hun har dog først fødselsdag d. 13. juli, men det er jo midt i sommerferien, og da vi skal holde kobberbryllup/indflytterfest d. 28. juli slår vi hendes sammen med vores - ellers skal vi sgu holde fødselsdag/fest hver weekend!
Om to uger kommer pigerne fra Zilans klasse så, for dem skal vi jo også nå at have hjem, inden sommerferien - heldigvis ville hun kun have pigerne, så det er til at overskue. De er nemlig kun 10...og knap så vilde som drengene!

Nå, det var "lidt" fra mig!