Kender i det, siver vandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

lio

Team Putte skriver:

Nå så det er kun herhjemme at væggene skifter possition som trapperne i Harry Potter

(man sku' nok ha' set H.P.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

MorTilDenDejligste

Laijona Äiti skriver:

Uhh ja.. senge liggende kan jeg slet ikke forestille mig hvor langt trukken det må være.

ja det er ikke til at forstille sig.. er også bare glad for at jeg kunne holde til at gå lidt rund her hjemme..

Anmeld

10. juni 2012

lio

catharina skriver:

ja det er ikke til at forstille sig.. er også bare glad for at jeg kunne holde til at gå lidt rund her hjemme..

Øv.. hvorfor sengeliggende? bækken??

Anmeld

10. juni 2012

MorTilDenDejligste

Laijona Äiti skriver:

Øv.. hvorfor sengeliggende? bækken??

ja senge liggende pga bækken løsning, selvom det kun er her til sidst så har jeg en nogen lunde forståelse for hvordan det ville være at være senge liggende i alle 9mdr.. så nu syns jeg godt vores lille guldklump må komme ud så jeg kan lave lidt igen..

Anmeld

10. juni 2012

lio

catharina skriver:

ja senge liggende pga bækken løsning, selvom det kun er her til sidst så har jeg en nogen lunde forståelse for hvordan det ville være at være senge liggende i alle 9mdr.. så nu syns jeg godt vores lille guldklump må komme ud så jeg kan lave lidt igen..

Ja og nu kan det ikke gå hurtigt nok vel??

Anmeld

10. juni 2012

MorTilDenDejligste

Laijona Äiti skriver:

Ja og nu kan det ikke gå hurtigt nok vel??

hehe nej det kan slet ikke gå hurtigt nok nu.. har også prøvet stort set alt hvad vi kan få at sætte fødselen igang, men det er som om intet virker

Anmeld

10. juni 2012

lio

catharina skriver:

hehe nej det kan slet ikke gå hurtigt nok nu.. har også prøvet stort set alt hvad vi kan få at sætte fødselen igang, men det er som om intet virker

Jeg har også pudset vinduer og ommøbleret soveværelset og leget handywoman hos min veninde og hamret billeder i hende væg.. så håber der sker noget i morgen, men et håb er vel bare et håb..??

Anmeld

10. juni 2012

MorTilDenDejligste

Laijona Äiti skriver:

Jeg har også pudset vinduer og ommøbleret soveværelset og leget handywoman hos min veninde og hamret billeder i hende væg.. så håber der sker noget i morgen, men et håb er vel bare et håb..??

ja man kan altid håbe jo man siger jo også at tro kan flytte bjerge, så det er bare at tro på at det sker

Anmeld

10. juni 2012

lio

catharina skriver:

ja man kan altid håbe jo man siger jo også at tro kan flytte bjerge, så det er bare at tro på at det sker

Ja, men alligevel så er jeg lidt afslappet og ikke så irriteret da jm har lovet igangsættelse senest omkring termin så jeg slipper for 10 dage over.  yay...

Anmeld

10. juni 2012

MorTilDenDejligste

Laijona Äiti skriver:

Ja, men alligevel så er jeg lidt afslappet og ikke så irriteret da jm har lovet igangsættelse senest omkring termin så jeg slipper for 10 dage over.  yay...

der er du heldig, jeg er nødt til at vente de 10 dage hvis jeg ikke går igang af mig selv så det er jeg begyndt at tælle ned til.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.