Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
catharina skriver: trist puster lidt held og lykke hen til dig.. hvornår har du endelig termin??
trist puster lidt held og lykke hen til dig..
hvornår har du endelig termin??
først den 22. såjeg glæder mig bare for tidligt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laijona Äiti skriver: Ja, det er irriterende...
Ja, det er irriterende...
Slapper du af i dag så er energien nok tilbage imorgen
Team Putte skriver: Slapper du af i dag så er energien nok tilbage imorgen
Jeg håber... kan da ikke holde ud at se mine væge indefra så længe af gangen... mm. ved vidste jeg havde veer så kunne jeg bedre tænke at jeg må slappe af..
Laijona Äiti skriver: først den 22. såjeg glæder mig bare for tidligt..
ja, men man ved jo aldrig det kan jo sådan set ske hver øjeblik det skal være
catharina skriver: ja, men man ved jo aldrig det kan jo sådan set ske hver øjeblik det skal være
krydser for meget snart
Laijona Äiti skriver: krydser for meget snart
ja det kan være svært at vente den sidste stykke tid syns de her sidste dage op til termin er de værest, man venter og venterog der sker ikke noget
catharina skriver: ja det kan være svært at vente den sidste stykke tid syns de her sidste dage op til termin er de værest, man venter og venterog der sker ikke noget
Ja... det er synd at den sidste tid skal være så svær..
JonTri skriver: Jeg troede også der var "gået" en lomme, men fg sagde, at man til sidst udvikler vandigt udflåd...
Jeg troede også der var "gået" en lomme, men fg sagde, at man til sidst udvikler vandigt udflåd...
Arh.... okay så hænger det hele sammen... tak
Laijona Äiti skriver: Ja... det er synd at den sidste tid skal være så svær..
ja det kan vi hurtigt blive enig om men ja det høre jo desvære med til at være gravid.. det gælder bare om at have tålmodigheds hatten på til det bliver alvor og spare på krafterne indtil.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128