Kender i det, siver vandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

lio

catharina skriver:

ja det kan vi hurtigt blive enig om men ja det høre jo desvære med til at være gravid.. det gælder bare om at have tålmodigheds hatten på til det bliver alvor og spare på krafterne indtil.

Hvis ikke jeg havde karpal tunnensyndrom så ville jeg ikke brokke mig, så kunne jeg sagtens klare nogle måneder endnu. Jeg hører ofte mange sige "det er jo ikke en sygdom at være gravid" - og jeg tænker "Nej jeg ville også ønske de to ting ikke kunne hænge sammen"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Jeg håber... kan da ikke holde ud at se mine væge indefra så længe af gangen...  mm. ved vidste jeg havde veer så kunne jeg bedre tænke at jeg må slappe af..

Hehe triste vægge alligevel

Anmeld

6. juni 2012

lio

Team Putte skriver:

Hehe triste vægge alligevel

Ja forbliver jo som de er, de gør aldrig noget nyt..  

Anmeld

6. juni 2012

MorTilDenDejligste

Laijona Äiti skriver:

Hvis ikke jeg havde karpal tunnensyndrom så ville jeg ikke brokke mig, så kunne jeg sagtens klare nogle måneder endnu. Jeg hører ofte mange sige "det er jo ikke en sygdom at være gravid" - og jeg tænker "Nej jeg ville også ønske de to ting ikke kunne hænge sammen"

ja okay.. 

ja der er mange der siger at graviditet ikke er nogen sygdom, men altså hvis man har så mange gener som jeg har haft gennem min graviditet så er det sku lige før at det er en sygdom..

Anmeld

7. juni 2012

lio

catharina skriver:

ja okay.. 

ja der er mange der siger at graviditet ikke er nogen sygdom, men altså hvis man har så mange gener som jeg har haft gennem min graviditet så er det sku lige før at det er en sygdom..

Ja, hvis man forholder sig sund og rask kan man altså ikke gøre for at der kommer skavanker, jeg har i hvertfald ikke skrevet en ønskelist med ting jeg ville fejle under graviditet. eller tak!

Anmeld

7. juni 2012

MorTilDenDejligste

Laijona Äiti skriver:

Ja, hvis man forholder sig sund og rask kan man altså ikke gøre for at der kommer skavanker, jeg har i hvertfald ikke skrevet en ønskelist med ting jeg ville fejle under graviditet. eller tak!

nej jeg ville nu også helst have været fri for det, men ja det kan man ikke selv være herre over, uheldigvis så må man jo bare tage det sure med det søde, der kommer jo noget vidunderligt ud af det i sidste ende..

Anmeld

7. juni 2012

lio

catharina skriver:

nej jeg ville nu også helst have været fri for det, men ja det kan man ikke selv være herre over, uheldigvis så må man jo bare tage det sure med det søde, der kommer jo noget vidunderligt ud af det i sidste ende..

Ja, trods alt er der en gevindt der er værd at vente på.

Anmeld

7. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja forbliver jo som de er, de gør aldrig noget nyt..  

Nå så det er kun herhjemme at væggene skifter possition som trapperne i Harry Potter

Anmeld

9. juni 2012

MorTilDenDejligste

Laijona Äiti skriver:

Ja, trods alt er der en gevindt der er værd at vente på.

ja det er helt sikkert vær at vente på, men det være nogle lange 9mdr hvis man er senge liggende det meste af graviditeten

Anmeld

10. juni 2012

lio

catharina skriver:

ja det er helt sikkert vær at vente på, men det være nogle lange 9mdr hvis man er senge liggende det meste af graviditeten

Uhh ja.. senge liggende kan jeg slet ikke forestille mig hvor langt trukken det må være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.