Kender i det, siver vandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.369 visninger
46 svar
0 synes godt om
5. juni 2012

lio

Ja, mit trusseindlæg blev hurtig "vådt" og jeg hæler mellem at, vandet måske er begyndt at sive (som nok bare er ønske-tænkning) eller at det er tyndt flydende udflåd (som jeg ellers ikke plejer at ha')

Hmm.. Kender i det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

MorTilDenDejligste

hvor hurtigt blev trusseindlæget "vådt"?? for min jm sagde at hvis det blev "fyldt" inden for en halv time og det ikke "lugtede" så var det nok vandet der var gået og jeg skulle ringe til fødegangen..

har selv de sidste par dage haft meget udflåd end jeg plejer og det siger de jo er et tegn på at fødslen nærmer sig..

men hvis du er i tvivl så ring til din jm eller fødegangen, det skader aldrig at ringe en gang for meget, heller det end en gang for lidt.

ellers læs lidt om vandafgang på siden her under før fødslen der er nemlig et afsnit ang vandafgang der var mig nyttigt..

alt hel og lykke

Anmeld

5. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Ja, mit trusseindlæg blev hurtig "vådt" og jeg hæler mellem at, vandet måske er begyndt at sive (som nok bare er ønske-tænkning) eller at det er tyndt flydende udflåd (som jeg ellers ikke plejer at ha')

Hmm.. Kender i det??

Det kan oz være slimproppen der går.. Den kan godt være vandlig fik jeg at vide for en uge siden

Er det vandet så prøv at tage et bind på og gå med det i en time.. Bliver det tungt som en tisble er det nok vandet hvorimod udflåd har det med at ligge sig ovenpå og ik blive suget ned i

Anmeld

5. juni 2012

lio

Team Putte skriver:

Det kan oz være slimproppen der går.. Den kan godt være vandlig fik jeg at vide for en uge siden

Er det vandet så prøv at tage et bind på og gå med det i en time.. Bliver det tungt som en tisble er det nok vandet hvorimod udflåd har det med at ligge sig ovenpå og ik blive suget ned i

Det stoppede.. så ingen vand der... Deg trykker og siger lyde dernede, har bare hængt hele dagen, har minus energi.

Anmeld

5. juni 2012

lio

catharina skriver:

hvor hurtigt blev trusseindlæget "vådt"?? for min jm sagde at hvis det blev "fyldt" inden for en halv time og det ikke "lugtede" så var det nok vandet der var gået og jeg skulle ringe til fødegangen..

har selv de sidste par dage haft meget udflåd end jeg plejer og det siger de jo er et tegn på at fødslen nærmer sig..

men hvis du er i tvivl så ring til din jm eller fødegangen, det skader aldrig at ringe en gang for meget, heller det end en gang for lidt.

ellers læs lidt om vandafgang på siden her under før fødslen der er nemlig et afsnit ang vandafgang der var mig nyttigt..

alt hel og lykke

Det stoppede... mit nye trusseindlæg var tørt så ingen vand der.

Anmeld

5. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Det stoppede.. så ingen vand der... Deg trykker og siger lyde dernede, har bare hængt hele dagen, har minus energi.

Måske det har været slimproppen så

Har oz de dage indimellem helt energiforladt

Anmeld

5. juni 2012

lio

Team Putte skriver:

Måske det har været slimproppen så

Har oz de dage indimellem helt energiforladt

tja måske

Jeg har i mange dage sprudlet med energi så føler mig virkelig tung når jeg bare ligger herhjemme...

Anmeld

5. juni 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

tja måske

Jeg har i mange dage sprudlet med energi så føler mig virkelig tung når jeg bare ligger herhjemme...

Kender det!

Synes det er mærkeligt at det kan variere sådan fra dag til dag

Anmeld

5. juni 2012

MorTilDenDejligste

Laijona Äiti skriver:

Det stoppede... mit nye trusseindlæg var tørt så ingen vand der.

trist puster lidt held og lykke hen til dig..

hvornår har du endelig termin??

Anmeld

5. juni 2012

lio

Team Putte skriver:

Kender det!

Synes det er mærkeligt at det kan variere sådan fra dag til dag

Ja, det er irriterende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.