Surpricebryllup, de skulle selvfølgelig have en kage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Dot D

LouiseVous skriver:

åååh pyyha..

Men ja- man skal virkelig passe på sig selv. Men hold k*ft hvor er det svært når der ligesom bare altid er nogle borgere der kommer ind under ens vinger.. (Der jo altid nogen man bedre kan li' end andre)

Ja, min vejleder blev primær kontaktperson og jeg sekundær på den nyeste indflyttede, og han og jeg har bare så fed en relation, og han har flere gange sagt, hvad skal jeg da gøre, når du stopper? Jeg har virkeligt gjort mit for, at han forstår, at mine kolleger kan det samme, og nu er han ved at "lære" en af dem bedre at kende, for han har erkendt NU, at jeg snart stopper...

Så lidt fedt, at han er kommet så langt, at han selv siger det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Dot D skriver:

Ja, min vejleder blev primær kontaktperson og jeg sekundær på den nyeste indflyttede, og han og jeg har bare så fed en relation, og han har flere gange sagt, hvad skal jeg da gøre, når du stopper? Jeg har virkeligt gjort mit for, at han forstår, at mine kolleger kan det samme, og nu er han ved at "lære" en af dem bedre at kende, for han har erkendt NU, at jeg snart stopper...

Så lidt fedt, at han er kommet så langt, at han selv siger det...

Virkelig fedt..
Men sikke dog et skulder klap til dig, og ikk mindst fordi du er elev, mht til hans store spørgsmål om fremtiden uden dig..

Anmeld

4. juni 2012

Pige2009

Dot D skriver:

Det er helt tilbage fra sidste sommer, hvor jeg var "oppe og slås" med en vandrutchebane...

Sophus og jeg blev kastet rundt, og jeg forsøgte på at skærme for ham, det gik så ud over min skulder... Dengang troede de, at den havde været hoppet ud af led og tilbage igen, men min fys tror måske, der er noget i stykker ved brusken, som klemmer nogle nerver

Lyder smertefuldt God bedring med dig...

Anmeld

5. juni 2012

iris-mor

Dot D skriver:

Mange tak, igen

Det er en mould med fire roser i, fire forskellige størrelser, så én ad gangen, når de skal være ens

Lyder spændende med mange knapper, jeg har den fra Wilton i lyserød med bånd og knapper....

Ja´den mould fra Wilton har jeg også set, står på ønskelisten. Den jeg købte var på ebay og har plads til godt 20 knapper i 3 størrelser. Mener den kostede omkring de 30,- incl porto.

ida 

Anmeld

5. juni 2012

Dot D

LouiseVous skriver:

Virkelig fedt..
Men sikke dog et skulder klap til dig, og ikk mindst fordi du er elev, mht til hans store spørgsmål om fremtiden uden dig..

Jeg var også ret stolt over deres udmeldinger, gik fra job flere cm høj flere dage, hi hi

Anmeld

5. juni 2012

Dot D

Baagøe skriver:

Lyder smertefuldt God bedring med dig...

Tusind tak, søde Det er det også

Anmeld

5. juni 2012

Dot D

iris-mor skriver:

Ja´den mould fra Wilton har jeg også set, står på ønskelisten. Den jeg købte var på ebay og har plads til godt 20 knapper i 3 størrelser. Mener den kostede omkring de 30,- incl porto.

ida 

Uuuuuhhhh, det var da billigt Men jeg har ikke "lært" at handle på Ebay, desværre hi hi.....

Anmeld

5. juni 2012

Stumpen

WAUW!!! Ellers en skam at den fælles bekendte ikke mener hun kan køre ned til min føds'dag, for så tror jeg da faktisk at jeg ville have bestilt en kage.. Når man bliver 29+1, så må man jo godt flotte sig lidt 

Den er virkelig flot og romaaaantisk 

Anmeld

5. juni 2012

Pige2009

Dot D skriver:

Tusind tak, søde Det er det også

Håber på det bedste! Cheer up

Anmeld

5. juni 2012

Dot D

Stumpen skriver:

WAUW!!! Ellers en skam at den fælles bekendte ikke mener hun kan køre ned til min føds'dag, for så tror jeg da faktisk at jeg ville have bestilt en kage.. Når man bliver 29+1, så må man jo godt flotte sig lidt 

Den er virkelig flot og romaaaantisk 

Tusind tak skal du have.... Ja, det kan hun da næsten ikke være bekendt, thi hi....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.