Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Årrh det lyder virkelig godt !!!!!!!!!!! MUMS MUMS MUMS
Årrh det lyder virkelig godt !!!!!!!!!!! MUMS MUMS MUMS
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den sød!
Den er bare smadder sød! Blev hun ikke vildt glad og overrasket?
Nettemor skriver: Hvor er den sød!
Mange tak for det
Ansemusen skriver: Den er bare smadder sød! Blev hun ikke vildt glad og overrasket?
Mange tak skal du have
Jo, hun/de blev rigtigt glade og overraskede. Og de var helt vilde med smagen, så den skal nok bruges igen, den kombi
LouiseVous skriver: Wouw det flot.. Og hold da op en fantastisk tanke og overskud til sine kollegaer med sådan en kage på en særlig dag - selvom man forsøger at holde det skjult
Wouw det flot.. Og hold da op en fantastisk tanke og overskud til sine kollegaer med sådan en kage på en særlig dag - selvom man forsøger at holde det skjult
Mange tak Tiden finder man, når det er sådan nogle dejlige kolleger, man har
Jeg er i praktik, og det er bare såååå godt et sted, dejlige brugere og rigtigt dejlige kolleger
Dot D skriver: Mange tak Tiden finder man, når det er sådan nogle dejlige kolleger, man har Jeg er i praktik, og det er bare såååå godt et sted, dejlige brugere og rigtigt dejlige kolleger
LouiseVous skriver: Det er utroligt så meget det kan gøre med gode kollegaer og godt praktiksted Hva du i praktik som?
Det er utroligt så meget det kan gøre med gode kollegaer og godt praktiksted Hva du i praktik som?
Er ved at læse til pædagog, og jeg er i praktik i et bofællesskab med fire unge mænd, tre med Aspergers og én med ADHD.. Rigtigt spændende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128