Surpricebryllup, de skulle selvfølgelig have en kage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2012

Dot D

Baagøe skriver:

Smuk

Mange tak, søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2012

Pige2009

Dot D skriver:

Mange tak, søde

Kan aldrig få nok af dine kager

Anmeld

4. juni 2012

Dot D

Baagøe skriver:

Kan aldrig få nok af dine kager

Så må jeg lave nogle flere, thi hi....

Der kommer desværre en pause snart, har lige lidt i kalenderen, men så er det stop. Min højre skulder er rigtig dårlig, og den skal nok opereres, så bliver det nok lidt svært, øv øv...

Anmeld

4. juni 2012

Pige2009

Dot D skriver:

Så må jeg lave nogle flere, thi hi....

Der kommer desværre en pause snart, har lige lidt i kalenderen, men så er det stop. Min højre skulder er rigtig dårlig, og den skal nok opereres, så bliver det nok lidt svært, øv øv...

Det lyder da rigtig træls Håber du hurtigt bliver frisk igen.

Anmeld

4. juni 2012

Dot D

Baagøe skriver:

Det lyder da rigtig træls Håber du hurtigt bliver frisk igen.

Tak, det håber jeg også, for den gør odt nok ondt nu så det skal nok gøres, eller som min fys sagde: Det SKAL gøres

Anmeld

4. juni 2012

Pige2009

Dot D skriver:

Tak, det håber jeg også, for den gør odt nok ondt nu så det skal nok gøres, eller som min fys sagde: Det SKAL gøres

Hvad er der galt med den? Har selv problemer med højre skulder

Anmeld

4. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Dot D skriver:

Er ved at læse til pædagog, og jeg er i praktik i et bofællesskab med fire unge mænd, tre med Aspergers og én med ADHD.. Rigtigt spændende

Det lyder helt vildt spændende
Men også hårdt, på den psykiske måde. Her tænker jeg på at man virkelig skal kunne lade arbejde være arbejde og privat være privat.

Jeg tager sq hatten a for dig!

Anmeld

4. juni 2012

Dot D

Baagøe skriver:

Hvad er der galt med den? Har selv problemer med højre skulder

Det er helt tilbage fra sidste sommer, hvor jeg var "oppe og slås" med en vandrutchebane...

Sophus og jeg blev kastet rundt, og jeg forsøgte på at skærme for ham, det gik så ud over min skulder... Dengang troede de, at den havde været hoppet ud af led og tilbage igen, men min fys tror måske, der er noget i stykker ved brusken, som klemmer nogle nerver

Anmeld

4. juni 2012

Dot D

LouiseVous skriver:

Det lyder helt vildt spændende
Men også hårdt, på den psykiske måde. Her tænker jeg på at man virkelig skal kunne lade arbejde være arbejde og privat være privat.

Jeg tager sq hatten a for dig!

Ja, og det er en spændende diskussion...

Vi havde den lige oppe for en uges tid siden. En kollega og jeg stod og lavede mad med en bruger, og han spurgte ind til, om hvad vi ville sige til, hvis de kom på besøg hjemme hos os...

Så der var alle talegaver i brug, og vi forklarede på bedste vis om at det ikke er godt, at vi bliver venner, men at vi godt kan have det godt sammen alligevel, og han forstod det heldigvis positivt....

Anmeld

4. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Dot D skriver:

Ja, og det er en spændende diskussion...

Vi havde den lige oppe for en uges tid siden. En kollega og jeg stod og lavede mad med en bruger, og han spurgte ind til, om hvad vi ville sige til, hvis de kom på besøg hjemme hos os...

Så der var alle talegaver i brug, og vi forklarede på bedste vis om at det ikke er godt, at vi bliver venner, men at vi godt kan have det godt sammen alligevel, og han forstod det heldigvis positivt....

åååh pyyha..

Men ja- man skal virkelig passe på sig selv. Men hold k*ft hvor er det svært når der ligesom bare altid er nogle borgere der kommer ind under ens vinger.. (Der jo altid nogen man bedre kan li' end andre)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.