Surpricebryllup, de skulle selvfølgelig have en kage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.631 visninger
57 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

Dot D

Min søde kollega havde fødselsdag i fredags, og jeg fik opsnust, at hun også skulle giftes. Så mine to kolleger og jeg gav dem en bryllupskage i gave, og de blev rigtigt glade

Det er en "førstegangskage" med alt, hvad ordet siger, hi hi. Men den blev rigtig god...

Det er Red Velvet kage(med et drys lakridspulver - gommen eeeeeeeeeeelsker lakrids) bagt i form så der kommer et hjert af fyld i midten. Fyldet er en cream cheese frosting med MASSER af lakrids smag, så blev den smurt op med PSC med vanille. 

Toppen (hjerte) er chokoladekage med PSC med vanille i lag og opsmøring...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

iris-mor

Hvor er det sødt af dig. Og den ser bare så lækker ud.

Men ny kage betyder nye spørgsmål. De små roser du har lavet er de fra en mould? Og hvor mange roser kan der være i af gangen? - Har købt en med knapper og det er da nemt, der kan jeg vel lave 15-20 skt på en gang, så er der noget ved det

Anmeld

3. juni 2012

Muffin_girl

Nej den er smuk 

Anmeld

3. juni 2012

Dot D

iris-mor skriver:

Hvor er det sødt af dig. Og den ser bare så lækker ud.

Men ny kage betyder nye spørgsmål. De små roser du har lavet er de fra en mould? Og hvor mange roser kan der være i af gangen? - Har købt en med knapper og det er da nemt, der kan jeg vel lave 15-20 skt på en gang, så er der noget ved det

Mange tak, igen

Det er en mould med fire roser i, fire forskellige størrelser, så én ad gangen, når de skal være ens

Lyder spændende med mange knapper, jeg har den fra Wilton i lyserød med bånd og knapper....

Anmeld

3. juni 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Nej den er smuk 

Tusind tak, søde

Synes den er så fin den form med den fine detalje, så når du skærer en skive kage, så er der et hjerte midt i skiven

Anmeld

3. juni 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Tusind tak, søde

Synes den er så fin den form med den fine detalje, så når du skærer en skive kage, så er der et hjerte midt i skiven

Hvordan gør du det ? 

Det kan kun have set flot ud  

Anmeld

3. juni 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Hvordan gør du det ? 

Formen er to-delt, og jeg bager de to dele hver for sig, så kommer jeg fyld i begge halvdele, og så skal jeg liiiiige huske, hvilken der skal øverst, så hjertet vender rigtigt, lægger dem sammen og smører op

Anmeld

3. juni 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Formen er to-delt, og jeg bager de to dele hver for sig, så kommer jeg fyld i begge halvdele, og så skal jeg liiiiige huske, hvilken der skal øverst, så hjertet vender rigtigt, lægger dem sammen og smører op

Ja tungen lige i munden ...  

Det lyder avanceret ... 

Anmeld

3. juni 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Hvordan gør du det ? 

Det ser sådan ud

http://specialkoebmanden.dk/bageforme-wilton-24/heart-tasty-fill-bageform-314.html

Anmeld

3. juni 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Det ser sådan ud

http://specialkoebmanden.dk/bageforme-wilton-24/heart-tasty-fill-bageform-314.html

SEJT !!!!!!!!!!!!!!!  

MEn 249 kr !!!!!!!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.