øm i maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

det gør de... jeg går til vandgymnastik hos en fys... pga. mit bækken... men det er sammen med andre der ik er gravide men har gavn af at få frænet musklerne i underlivet og omkring bæknet.. og det koster en brøk del af hvad de hold til gravide koster

Det er vel oz lidt noget andet når det er gennem fys?

Men ja jeg har heller ik gået til noget som helst specielt til gravide.. Selvom tankerne har været der omkring noget opstramning efterfølgende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Team Putte

Masig skriver:

De der puder hjælper nok på mange ting... også hvis man har spsit lidt for meget og føler sig virkelig stor, så kan en pude mellem benene faktisk også hjælpe lidt på "trykket" fra maven synes jeg...

Den hjælper generelt oz med at rette ens holdning, især ryggen har godt af det.. Den lever jo lidt sit eget liv når man er gravid og svejer helt sindsygt!

Anmeld

3. juni 2012

Kay

Team Putte skriver:

Det er vel oz lidt noget andet når det er gennem fys?

Men ja jeg har heller ik gået til noget som helst specielt til gravide.. Selvom tankerne har været der omkring noget opstramning efterfølgende

jeps det er noget andet også fordi de kender de enkeltes problematikker og speciel laver øvelser til os

Anmeld

3. juni 2012

Masig

Team Putte skriver:

Den hjælper generelt oz med at rette ens holdning, især ryggen har godt af det.. Den lever jo lidt sit eget liv når man er gravid og svejer helt sindsygt!

Ja det er helt vanvittigt.. Min svajede meget i forvejen, men det er jo ret vildt efterhånden.. kan godt forstå man kan få ret ondt i den...

Går også jævnligt til kiropraktor for at "holde den på plads", og det er ikke blevet til færre behandlinger efter jeg blev gravid.. Synes godt nok ikke der skal meget til før der går lidt ged i den...

Anmeld

4. juni 2012

Team Putte

Masig skriver:

Ja det er helt vanvittigt.. Min svajede meget i forvejen, men det er jo ret vildt efterhånden.. kan godt forstå man kan få ret ondt i den...

Går også jævnligt til kiropraktor for at "holde den på plads", og det er ikke blevet til færre behandlinger efter jeg blev gravid.. Synes godt nok ikke der skal meget til før der går lidt ged i den...

Uh godt du holder ryggen i kort snor! Kan godt mærke nu hvor maven er sunket at den trykker anderledes på ryggen end den ellers har gjort.. Den er begyndt at blive "træt" ligesom maven

Anmeld

4. juni 2012

Masig

Team Putte skriver:

Uh godt du holder ryggen i kort snor! Kan godt mærke nu hvor maven er sunket at den trykker anderledes på ryggen end den ellers har gjort.. Den er begyndt at blive "træt" ligesom maven

Det er min også, men sådan har det altid været... Hvis ikke jeg har decideret smerter så får jeg den der træthedsfølelse i ryggen istedet... Nogle gange hjælper det at lave noget aktivt, havearbejde eller rengøring eller noget... Problemet er bare at det så bliver meget værre bagefter hehe... Men kan godt mærke at den er mere udsat nu hvor maven er der... Der skal meget mindre til før jeg får smerter end før, så føler mig nogle gange lidt handicappet, fordi jeg ikke rigtig kan noget...

Anmeld

4. juni 2012

Team Putte

Masig skriver:

Det er min også, men sådan har det altid været... Hvis ikke jeg har decideret smerter så får jeg den der træthedsfølelse i ryggen istedet... Nogle gange hjælper det at lave noget aktivt, havearbejde eller rengøring eller noget... Problemet er bare at det så bliver meget værre bagefter hehe... Men kan godt mærke at den er mere udsat nu hvor maven er der... Der skal meget mindre til før jeg får smerter end før, så føler mig nogle gange lidt handicappet, fordi jeg ikke rigtig kan noget...

Øv altså!

Men der er ik så længe igen som der har været Er nu glad for at gå hjemme på barsel så jeg bare kan tage tingene stille og roligt og ligge mig en halv time på sofaen hvis jeg synes jeg har behov for det Det hjælper rigtig meget både på maven og ryggen

Anmeld

4. juni 2012

Masig

Team Putte skriver:

Øv altså!

Men der er ik så længe igen som der har været Er nu glad for at gå hjemme på barsel så jeg bare kan tage tingene stille og roligt og ligge mig en halv time på sofaen hvis jeg synes jeg har behov for det Det hjælper rigtig meget både på maven og ryggen

Ja men jeg går jo ledig og har gået hjemme i snart tre måneder

Så det der med bare at ligge på sofaen, det er jeg ved at være lidt træt af synes jeg... Og synes faktisk ikke rigtigt det hjælper mere... Får bare næsten endnu mere ondt af at ligge dér hele dagen...

Anmeld

4. juni 2012

Team Putte

Masig skriver:

Ja men jeg går jo ledig og har gået hjemme i snart tre måneder

Så det der med bare at ligge på sofaen, det er jeg ved at være lidt træt af synes jeg... Og synes faktisk ikke rigtigt det hjælper mere... Får bare næsten endnu mere ondt af at ligge dér hele dagen...

Hele dagen er måske oz lige en tand for meget af det gode

Anmeld

4. juni 2012

Masig

Team Putte skriver:

Hele dagen er måske oz lige en tand for meget af det gode

Nårh jo men du ved hvad jeg mener.. Når man ikke kan så meget andet uden også at få ondt, så er det lidt som at vælge mellem pest eller kolera synes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.