øm i maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Team Putte

Masig skriver:

Jeg kan bestemt også mærke det... Har bestemt mig for at træne mine muskler godt og grundigt til næste graviditet hehe... Synes godt nok det er lidt hårdere for kroppen at bære rundt på sådan en lille en, end jeg lige havde regnet med...

Synes ik det er fordi mine mavemuskler har været direkte utrænede

Men ja lige den her smerte kom bag på mig! Synes aldrig man hører gravide snakke om ømme mavemuskler!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

puhhh lydder ik ret sjovt

har det allerede bedst med at ligge på siden...

Ja det med at ligge på ryggen er heller ik godt her... Det der svej man får i ryggen sidst i graviditeten gør det stort set umuligt at ligge og slappe af på ryggen..

Letter du så maven så den hviler når du ligger på siden? for hvis den kun lige rør ved sofa/seng så er det jo stadig musklerne der bærer den  Det er iøvrigt oz rigtig godt med en varmepude på

Anmeld

1. juni 2012

Kay

Team Putte skriver:

Ja det med at ligge på ryggen er heller ik godt her... Det der svej man får i ryggen sidst i graviditeten gør det stort set umuligt at ligge og slappe af på ryggen..

Letter du så maven så den hviler når du ligger på siden? for hvis den kun lige rør ved sofa/seng så er det jo stadig musklerne der bærer den  Det er iøvrigt oz rigtig godt med en varmepude på

nej har aldrig lettet maven... men det må jeg prøve... den lille der inde bliver gerne sur når jeg ligger på siden fordi hun oftes ligger på tværs så jheg tager jo noget af hendes plads når jeg ligger på siden

Anmeld

1. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

nej har aldrig lettet maven... men det må jeg prøve... den lille der inde bliver gerne sur når jeg ligger på siden fordi hun oftes ligger på tværs så jheg tager jo noget af hendes plads når jeg ligger på siden

Derfor det skal være en blød pude du skal bruge, det affinder bebs sig nemmere ved end en hård der flytter på alt

Det hjælper mig at ligge på siden, med øverste ben ovenpå den anden og så lige skyde i hoften så øverste ven bukker og knæet glider ud over det nederste ben og hviler på sofaen/sengen.. Men du har bækkenløsning så ved ik lige hvordan kroppen reagerer på det  Det hjælper mig til at få maven ned uden lillefisen brokker sig voldsomt

Anmeld

1. juni 2012

Kay

Team Putte skriver:

Derfor det skal være en blød pude du skal bruge, det affinder bebs sig nemmere ved end en hård der flytter på alt

Det hjælper mig at ligge på siden, med øverste ben ovenpå den anden og så lige skyde i hoften så øverste ven bukker og knæet glider ud over det nederste ben og hviler på sofaen/sengen.. Men du har bækkenløsning så ved ik lige hvordan kroppen reagerer på det  Det hjælper mig til at få maven ned uden lillefisen brokker sig voldsomt

det er faktisk også sådan jeg ligger bedst... men der brokker hun sig også... men kan jo være det hjælper med en pude også.... det må prøves her senere...

Anmeld

1. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

det er faktisk også sådan jeg ligger bedst... men der brokker hun sig også... men kan jo være det hjælper med en pude også.... det må prøves her senere...

Husker godt lillefisen oz brokkede sig gevaldigt omkring uge 20-25 når jeg trykkede på maven.. Skidt når man generelt sover bedst sådan!

Det er så blevet bedre her sidst i forløbet så jeg kan sove fornuftigt igen

Anmeld

1. juni 2012

Masig

Team Putte skriver:

Synes ik det er fordi mine mavemuskler har været direkte utrænede

Men ja lige den her smerte kom bag på mig! Synes aldrig man hører gravide snakke om ømme mavemuskler!

Nej jeg har også undret mig lidt over det...

Anmeld

1. juni 2012

Team Putte

Masig skriver:

Nej jeg har også undret mig lidt over det...

Lavede endda en tråd på det for nogle uger siden, fik ET svar!

Kun EN havde prøvet det  Så føler man sig jo lidt mærkelig! Der er alligevel mange forskellige herinde.. Så ik fordi jeg ønsker at hverken du eller Kay har ondt, så er det lidt rart at vide man ik er helt alene

Det bliver iøvrigt bedre, ihvertfald her.. Jeg er 37+2 og har ik haft de store problemer de sidste par uger

Anmeld

1. juni 2012

Kay

Team Putte skriver:

Husker godt lillefisen oz brokkede sig gevaldigt omkring uge 20-25 når jeg trykkede på maven.. Skidt når man generelt sover bedst sådan!

Det er så blevet bedre her sidst i forløbet så jeg kan sove fornuftigt igen

er nået til uge 30+ nu og hun brokker sig stadig.. også hvis jeg står mad maven op af noget... fx. køledisken i supermarkedet

Anmeld

1. juni 2012

Kay

Team Putte skriver:

Lavede endda en tråd på det for nogle uger siden, fik ET svar!

Kun EN havde prøvet det  Så føler man sig jo lidt mærkelig! Der er alligevel mange forskellige herinde.. Så ik fordi jeg ønsker at hverken du eller Kay har ondt, så er det lidt rart at vide man ik er helt alene

Det bliver iøvrigt bedre, ihvertfald her.. Jeg er 37+2 og har ik haft de store problemer de sidste par uger

har heller ik set nogle nævne noget om det... det er endnu en af de ting man gerne villa havde vist  men som ingen taler om...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.