øm i maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

2721

Det er jeg glad for.Fik lige mega dårlig samvittighed fordi jeg var så optaget af endelig at tale med en som ved noget om en som Charlie og som jeg måske kan lære mere af, at jeg ikke fik spurgt om du var okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Masig

Kay skriver:

hihi tror det er fordi han ligger med hoved ned af inde i dig

her vender og drejer hun sig... men sys ik det er så behageligt oppe ved ribenene når hun ligger på langs...

men hun ligger også oftes på tværs med ryggen ned af... så der bliver trygget godt på tarmene...

Ja det har nok meget at sige hvordan de ligger... Det er i hvert fald tydeligt her at benene ligger opad....

Anmeld

1. juni 2012

Kay

Puslingen skriver:

Det er jeg glad for.Fik lige mega dårlig samvittighed fordi jeg var så optaget af endelig at tale med en som ved noget om en som Charlie og som jeg måske kan lære mere af, at jeg ikke fik spurgt om du var okay

skal nok sige til når jeg har brug for at sidde tror bare kroppen prøvede at fortælle at det der med at tømme opvaskeren ikke var lige nu...

Anmeld

1. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Ja det har nok meget at sige hvordan de ligger... Det er i hvert fald tydeligt her at benene ligger opad....

ja... her kan jeg også mærke hvornår benene er hvor

Anmeld

1. juni 2012

Team Putte

Masig skriver:

Lige præcis sådan jeg har det.. Man føler bare virkelig man har gået med spændte mavemuskler hele dagen og bare næsten ikke kan holde kroppen oppe mere...

Præcis! Har virkelig haft mange problemer med mine mavemuskler! Det er noget der gør rigtig naller

Anmeld

1. juni 2012

Masig

Kay skriver:

ja... her kan jeg også mærke hvornår benene er hvor

Det er lidt skægt når man når dertil at man nærmest kan fornemme hvordan de ligger og sparker...

Anmeld

1. juni 2012

Masig

Team Putte skriver:

Præcis! Har virkelig haft mange problemer med mine mavemuskler! Det er noget der gør rigtig naller

Jeg kan bestemt også mærke det... Har bestemt mig for at træne mine muskler godt og grundigt til næste graviditet hehe... Synes godt nok det er lidt hårdere for kroppen at bære rundt på sådan en lille en, end jeg lige havde regnet med...

Anmeld

1. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

ja lige som om de har været på mega overarbejde...

Det er dels fordi bebs maser rundt og dels fordi mavemusklerne jo går fra hinanden for at lave plads til den voksende mave.. Det er ik til at spøge med det gør afsindig ondt

Kan anbefale dig at lette maven.. Her fungerer det rigtig godt at ligge på siden med en blød hovedpude under maven, sådan så det er sofa/seng og puden der holder maven og ik musklerne.. Men vær klar over at det gør ONDT når musklerne først begynder at slappe af!

Anmeld

1. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Det er lidt skægt når man når dertil at man nærmest kan fornemme hvordan de ligger og sparker...

jeps...

Anmeld

1. juni 2012

Kay

Team Putte skriver:

Det er dels fordi bebs maser rundt og dels fordi mavemusklerne jo går fra hinanden for at lave plads til den voksende mave.. Det er ik til at spøge med det gør afsindig ondt

Kan anbefale dig at lette maven.. Her fungerer det rigtig godt at ligge på siden med en blød hovedpude under maven, sådan så det er sofa/seng og puden der holder maven og ik musklerne.. Men vær klar over at det gør ONDT når musklerne først begynder at slappe af!

puhhh lydder ik ret sjovt

har det allerede bedst med at ligge på siden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.