øm i maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

er nået til uge 30+ nu og hun brokker sig stadig.. også hvis jeg står mad maven op af noget... fx. køledisken i supermarkedet

Det var oz først efter uge 34 tror jeg, at hun stoppede med at brokke sig vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

har heller ik set nogle nævne noget om det... det er endnu en af de ting man gerne villa havde vist  men som ingen taler om...

Bøger og sådan nævner at man kan få ømme mavemuskler, men det jeg har haft har været langt over ØMME

Synes nu ik det er meget der er kommet  bag på mig.. Lige det her og så prisen på babysengetøj og suttekæder

Anmeld

1. juni 2012

Masig

Team Putte skriver:

Lavede endda en tråd på det for nogle uger siden, fik ET svar!

Kun EN havde prøvet det  Så føler man sig jo lidt mærkelig! Der er alligevel mange forskellige herinde.. Så ik fordi jeg ønsker at hverken du eller Kay har ondt, så er det lidt rart at vide man ik er helt alene

Det bliver iøvrigt bedre, ihvertfald her.. Jeg er 37+2 og har ik haft de store problemer de sidste par uger

Ja nogle gange er det mærkeligt der ikke er flere der kan/vil svare... Men der må da være flere der har prøvet det, men kan være de ikke har set tråden...

Jamen jeg glæder mig da til det bliver bedre... Synes de sidste par dage her har været slemme... Han har nogle stille dage og så har han dage hvor jeg virkelig er øm og bare tænker om ikke lige han kunne tage 5 minutters pause...

Anmeld

1. juni 2012

Kay

Team Putte skriver:

Bøger og sådan nævner at man kan få ømme mavemuskler, men det jeg har haft har været langt over ØMME

Synes nu ik det er meget der er kommet  bag på mig.. Lige det her og så prisen på babysengetøj og suttekæder

det her... og at vævet i mine bryster ændrede sig så meget... prisen på sengerande...

og så at al gymnastik, youga m.m der hedder noget med graviditet også koster en formue...

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

Masig skriver:

Ja nogle gange er det mærkeligt der ikke er flere der kan/vil svare... Men der må da være flere der har prøvet det, men kan være de ikke har set tråden...

Jamen jeg glæder mig da til det bliver bedre... Synes de sidste par dage her har været slemme... Han har nogle stille dage og så har han dage hvor jeg virkelig er øm og bare tænker om ikke lige han kunne tage 5 minutters pause...

Har oz haft mange dage hvor jeg har ønsket lillefisen havde en on/off-knap.. Det kunne bare være så smart!

Det hjælper at ligge på siden med en blød pude under maven, så maven hviler og musklerne lige får en pause.. Varmepude er oz helt genialt, og det er heldigvis ik varmere for tiden end man kan holde den ud

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

det her... og at vævet i mine bryster ændrede sig så meget... prisen på sengerande...

og så at al gymnastik, youga m.m der hedder noget med graviditet også koster en formue...

Uh ja sengerande er faktisk oz dyre.. Her har vi købt en brugt som passer til den himmel og seng vi købte samlet Den anden sengerand vi har, den har jeg selv syet

Ja det er heller ik nødvendigt med noget der hedder graviditetes-gymnahopla... Man skal bare huske at lytte til kroppen Men de malker folk hvor de kan!

Anmeld

3. juni 2012

Masig

Team Putte skriver:

Har oz haft mange dage hvor jeg har ønsket lillefisen havde en on/off-knap.. Det kunne bare være så smart!

Det hjælper at ligge på siden med en blød pude under maven, så maven hviler og musklerne lige får en pause.. Varmepude er oz helt genialt, og det er heldigvis ik varmere for tiden end man kan holde den ud

Hehe ja jeg er også begyndt at ligge med en pude under maven, og også nogle gange mellem benene, det kan også lindre lidt, især hvis det er lænden man har ondt i... Varmepuden bruger jeg rigtig meget til lænden når jeg har lavet for meget og har ondt dér... Den er bare guld værd altså...

Anmeld

3. juni 2012

Kay

Team Putte skriver:

Uh ja sengerande er faktisk oz dyre.. Her har vi købt en brugt som passer til den himmel og seng vi købte samlet Den anden sengerand vi har, den har jeg selv syet

Ja det er heller ik nødvendigt med noget der hedder graviditetes-gymnahopla... Man skal bare huske at lytte til kroppen Men de malker folk hvor de kan!

det gør de... jeg går til vandgymnastik hos en fys... pga. mit bækken... men det er sammen med andre der ik er gravide men har gavn af at få frænet musklerne i underlivet og omkring bæknet.. og det koster en brøk del af hvad de hold til gravide koster

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

Masig skriver:

Hehe ja jeg er også begyndt at ligge med en pude under maven, og også nogle gange mellem benene, det kan også lindre lidt, især hvis det er lænden man har ondt i... Varmepuden bruger jeg rigtig meget til lænden når jeg har lavet for meget og har ondt dér... Den er bare guld værd altså...

Præcis

bruger nu mest puden mellem benene når vandet i dem før knæene urolige.. Så hjælper puden lige til at skille dem ad så jeg godt stadig kan sove

Anmeld

3. juni 2012

Masig

Team Putte skriver:

Præcis

bruger nu mest puden mellem benene når vandet i dem før knæene urolige.. Så hjælper puden lige til at skille dem ad så jeg godt stadig kan sove

De der puder hjælper nok på mange ting... også hvis man har spsit lidt for meget og føler sig virkelig stor, så kan en pude mellem benene faktisk også hjælpe lidt på "trykket" fra maven synes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.