Jeg har også langt hår (når det er længst, til ca der hvor ryggen buer), og har altid været rigtig stolt af min hårpragt
Jeg må sige at jeg slet ikke har tænkt over at det skulle være så besværligt med langt hår og baby. Jeg tænker altid at når man har langt hår, så er det jo det nemmeste i verden. Hvis det kommer i vejen, så er det jo lynhurtigt at sætte det op i en hestehale eller knold. Jeg har også dyrket meget sport m.a. håndbold, der kan det også blive lidt besværligt med harpiks og hår, men altså det er bare noget man lærer at håndtere, det gør man garanteret også med en baby. Så jeg ser slet ingen grund til at klippe det af pga det.
Noget helt andet er, at jeg hører rigtigt mange beklage sig over at man taber rigtigt meget hår efter en fødsel, og i forb. med amning, så man skal nok forvente at manken bliver lidt mere slunken. Hvis det sker for mig (jeg har normalt rigtigt tykt hår) så ryger der nok nogle cm af, og jeg klipper det i en frisure som giver lidt mere fylde. Men kort hår bliver det ikke her, nej tak 
Anmeld