langt hår, fødsel, baby osv..? ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

L&V

Princesspigen skriver:

puha, håber ikke det går sådan.. vil så nødigt af med mit lange hår

He he det er bare hår det gror ud igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Princesspigen

DenLykkelige skriver:

Når man bliver mor må man "desværre" ofre sig

Og hvis det betyder man ikke lige kan have håret hængende løst, så sætter man det altså op, helt automatisk

Det kommer helt af sig selv, at du vil blive irriteret over at totterne hænger ind foran brystet når du ammer, enten sætter man det op, eller også vender man sig til at børste det væk fra ansigt og krop, så det kun hænger på ryggen

Ang. fødsel, vil jeg nok for din egen skyld sige at, at sætte det op i en høj knold er praktisk, da der bare ikke er noget værre end at blive irriteret af sit hår når man skal koncentrere sig om noget heeelt andet

Og knolden skal jo sidde lidt langt oppe på hovedet, hvis du fx skal føde i liggestilling, ellers kan du jo ikke ligge hovedet tilbage

ar ja med hensyn til fødsel, det er jo egentlig smart nok 

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Tina&Martin skriver:

op i en hestehale, det meste af tiden. men ja, det kan godt være lidt i vejen, men så må man bruge lidt harspænder og elastikker for at tæmme det.

Man behøver jo ikke få morhår, men det kommer nok til at være i hestehale i laaaang tid hehe

okay, tak for dit svar

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

He he det er bare hår det gror ud igen

ja men i forhold til det kun er mit hår og mine øjne jeg kan lide på mig selv, så syndes jeg det er laaang tid at vente på det kommer ud igen..

Anmeld

1. juni 2012

L&V

Princesspigen skriver:

ja men i forhold til det kun er mit hår og mine øjne jeg kan lide på mig selv, så syndes jeg det er laaang tid at vente på det kommer ud igen..

Ja det kan jeg godt se.. Må håbe du får en masse selvværd når du bliver mor

Anmeld

1. juni 2012

Hailiesmom11

Jeg har langt hår og jeg har en datter der bliver 1 nu her om lidt over 1 uge og det har ikke været noget problem for mig..
Under fødslen var det sat i en høj knold og efter med hensyn til amning og sådan så kom det osse bare op, men kan jo altid tage det ned igen når den bette sover eller lign

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Ja det kan jeg godt se.. Må håbe du får en masse selvværd når du bliver mor

selv om jeg ikke er mor endnu, mener jeg da ihværtifal at med de erfaringer jeg har igennem arbejde og min barndom at jeg IHVÆRTFIAL kan gøre dte bedere end min mor (som jeg ikke syndes gjorde det særligt godt)

Anmeld

1. juni 2012

Fru.Mäes <3

Du sætter det simpelthen op i en knold når du skal føde, også er den skid slået!!

Ang. lang hår når man er BLEVET MOR.. Min frisør sagde til mig, inden jeg fødte min søn

"Hvis du kommer efter fødslen og ville klippes kort, så nægter jeg"

Og med det mente hun, at MANGE kvinder som har født og har langt hår - mener der skal ske noget nyt også får de en KEDELIG kort frisure fordi det er NEMMERE når man har et barn..

JOW, der er dage hvor man ville ønske man var kronraget fordi tiden er der ikke til at sætte det.. MEN jeg er SÅ glad for mit lange hår, og med tiden bliver man en ørn til at sætte det HURTIGT!

Ellers må baby altså lige sidde i skråstolen på badeværelset og se MOR gøre sig lækker..

Behold dit LÆKRE lange hår...

Krams Rikke

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Hailiesmom11 skriver:

Jeg har langt hår og jeg har en datter der bliver 1 nu her om lidt over 1 uge og det har ikke været noget problem for mig..
Under fødslen var det sat i en høj knold og efter med hensyn til amning og sådan så kom det osse bare op, men kan jo altid tage det ned igen når den bette sover eller lign

okay dejlig..  tak for dit svar

Anmeld

1. juni 2012

Muhmi

Princesspigen skriver:

hej jeg er en pige på 22 år..

jeg har dårligt selvværd/selvtillid (kan ikke huske forskeld), men det kommer ikke sagen så meget ved, men ihværtifal har jeg rigtig langt (ægte) hår, næsten til lænden.. og jeg ELSKER mit hår!

men hvordan er det med det lange hår nu jeg skal være mor ?

kan det være i vejen ved fødslen og hvad gør man så ? (ved godt det sider på hoved og ikke mellem benene men altså )

og hvordan så når jeg skal amme ? vil det så komme i vejen ind i mellem ?

eller er der andre ting håret kan være i vejen for ?

mit hår er meget langt og levende og ind i mellem ALLE vegne

håber nogle med langt hår kan hjælpe

Mit hår har nærmest siddet i en knold siden jeg blev mor... Det er ikke mere irriterende end man gør det til....

Men jeg kan nu godt blive lidt ked af at Silas er SÅ glad for at rive i det nogle gange og har også overvejet at klippe det, men han river også i hans fars hår så ligemeget hvad vil det altid være en legeplads for børn... Man skal "bare" lære dem at det gør ondt på mor og at de skal lade være... Jeg håber det lykkes mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.