mit livs dumhed fik konsekvenser igår!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2009

heaven

Ny mor skriver:

Åh gud en forskrækkelse, jeg bliver helt svedt ved tanken..............

Det var lige stof til eftertanke for jeg er nok ikke den mest strikse med hele tiden at få flyttet alting

Birgitte, der føler med dig!

jeg er heller ikke god til at få tingene fjernet - har nok haft det lidt sådan, man må holde øje og så sige nej hvis de kom i nærheden af noget forbudt - man kan jo ikke fjerne alting, og hvad så når man er i byen osv osv... men tro mig JEG HAR FJERNET ALT... KONSEKVENSERNE ER ALT FOR STORE, og jeg vil aldrig byde ham sådan en tur igen.... det er der ingen der vil med deres børn, men for dælan det går så hurtigt...... så lov mig du fjerner ALT !!!

Jannie - og tak for medfølelsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2009

birgittemarie

Nej for pokker, Jannie, det var dog helt og aldeles rædselsfuldt!!!
Stakkels, stakkels dig og jer!!

Jeg kan levende sætte mig ind i, hvordan du må have haft det og når jeg har skrevet det her færdigt skal jeg fluks ud at finde et nyt sted til vores vitaminer og Panodiler for husbond bemærkede forleden, at Nova Maria var ved at kunne nå dem, der hvor de står nu.

Åh, hvor jeg føler med dig!! Man kan så hurtigt komme til at føle sig lidt for sikker på, at man er i stand til at holde øje med alt, hvad de laver, men det kan man jo ikke, så hellere militært diktatur, hvad angår farligheder i børnehøjde.

Kæmpe trøsteknus til dig og Lasse for verdens forfærdeligste aften i går og jeg håber virkelig, I har haft en dejlig dag sammen i dag.

Birgitte

Anmeld

24. april 2009

Susan1978

Hej Jannie..

du kan tro efter at have læst dit indlæg har jeg simpelthen været ude at tjekke alle badeværelse skabe igennem for diverse piller eller andet..

DU skal også have verdens største krammer af mig, for der er vist ikke andet der lige hjælper her også må der engang i mellem være mere mellem himmel og jord... der har holdt hånden over ham.

han har sikkert bare synes de var sjove at pille op i æsken...

pyhaaa , du kan tro jeg har lært af jeres forskrækkelse.

Susan

Anmeld

24. april 2009

ivfmarie

Uhauha... Den var slem! Stakkels jer! Godt at det gik være end det gjorde (ikke at det lød til at være en nem omgang).
Åhja... man tænker jo bare at det er noget der sker for de andre.. Nu må jeg hellere gå ud og fjerne opvasketabsene der ligger i Malte-højde og ligner lækkert slik!

Stort trøstekram til dig søde ven - håber I er kommet jer over den væmmelige oplevelse!

Marie

Anmeld

24. april 2009

linemus

Sikke en frygtelig oplevelse. Hvor er det godt, han ikke fik spist nogen af dem, men hvor er det samtidig synd, at I skulle alt det igennem. Jeg håber, I har taget jer kærligt af hinanden og haft en god dag i dag. Puha, det værste man frygter, er jo, at der skal ske de små noget. Stort kram fra mig også, Jannie.

Line

Anmeld

24. april 2009

Juniors mor

Ååååhhhh nej, sikke en slem oplevelse -puha!!! Sender en masse håber i alle har det godt i dag.

Anmeld

24. april 2009

Loggidut

Janni, af skade bliver man sjældent rig, men fandens klog!
Du er ikke den eneste som laver sådan en brøler, det gør vi alle! og jeg mener virkelig alle, og så kan jeg begynde at nævne spændene ting fra en ende af:
Hvor mange har sko med snørrebånd til at stå frit fremme som ungerne kan pille ud og blive kvalt i , hvor mange har ting under køkkenvasken, hvor mange har vatpinde stående som de små kan nå, hvor mange har fjernet knivene fra den øverste skuffe i køkkenet, hvor mange har kant på deres komfur så de små ikke kan pille, hvor mange har en malerspand stående som de kan snuble over, o.s.v...
Vi er for fanden kun mennesker, og vi fejler igen og igen!
Lige den tur du har haft, havde jeg med Kasper, dog kravlede han op først på et lille bord, og derefter op på en stol som han havde stablet oven på bordet, og øverst op i mit køleskab, tog hans Salbuvent som smagte som saft, og hylede flere gange efter mig, mor mor, jeg krikker, og jeg råbte fandme bare ja ja, du er da dygtig! Så sad knægten dermed flasken foran munden og drak af hans salbuvent, det er blodfortyndende, og farligt af helvede til, heldigvis var flasken så ny at jeg kunne måle hvad han havde fået kontra hvad der burde være i flasken, og knægten havde hældt en voksen dosis i sig, ba bu ba bu, afsted det gik, og samme procedure som lille Lasse var igennem, stik, opkastningsmiddel, og totalt tomult, dog mindes jeg ikke noget om noget kul, men alt var forvirring...og vi endte så på intensiv til opservation (faktisk samme stue som Jeanette, min datter lå i respirator i) jeg følte mig så dum, klodset, bange og jeg aner ikke hvordan jeg skal forklare det. Min mor hylede at hun ikke magtede at besøge os, fordi det var samme stue som jeanette havde lagt på, og kent, min daværende kærste magtede ikke sygehuset (læs, var skide ligeglad) så der sad jeg, ene og forladt, og var så bange at jeg ikke anede mine levende råd!
Jeg forstår så godt det du har været igennem, men for pokker, vi er mennesker, og vi fejler!
Heldigvios havde Lasse jo intet indtaget, og det er jo i grunden en billig lærestreg, både for ham, dig, manden og alle vi andre!

Fårk hvor jeg fik tåre i øjnene da jeg læste dit indlæg, for det er så tydelig hvor frygtelig bange du er og har været!

Du har det største kram og knus fra mig af, for det er bare det man trænger allermest til oven på sådan en omgang!

Man skal huske at nyde de kære små, for man aner simpelthen ikke hvad tid eventyrboblen springer, altså den der bobbel hvor intet ondt kan ramme en!

Godt der intet skete! og tak for reminderen, jeg vil fluks gå ned og se hvad jeg i virkeligheden har stående i mine skabe! For der skal nok være en sniger gemt dernede!

Anmeld

24. april 2009

heaven

birgittemarie skriver:

Nej for pokker, Jannie, det var dog helt og aldeles rædselsfuldt!!!
Stakkels, stakkels dig og jer!!

Jeg kan levende sætte mig ind i, hvordan du må have haft det og når jeg har skrevet det her færdigt skal jeg fluks ud at finde et nyt sted til vores vitaminer og Panodiler for husbond bemærkede forleden, at Nova Maria var ved at kunne nå dem, der hvor de står nu.

Åh, hvor jeg føler med dig!! Man kan så hurtigt komme til at føle sig lidt for sikker på, at man er i stand til at holde øje med alt, hvad de laver, men det kan man jo ikke, så hellere militært diktatur, hvad angår farligheder i børnehøjde.

Kæmpe trøsteknus til dig og Lasse for verdens forfærdeligste aften i går og jeg håber virkelig, I har haft en dejlig dag sammen i dag.

Birgitte

hej bm

Ja, jeg har netop følt jeg har haft styr på tingene, og hvor jeg dig fortryder den "jeg har styr på det" mentalitet.... det har været en dyr lektie, og jeg er virkelig så inderlig ked af at Lasse måtte betale prisen!!! Panikken i hans øjen er bare brændt ind på min nethinde - for ever!!! men jeg er jo også enormt lettet over at han ikke har indtaget noget, og det er det jeg skal fokusere på.....

Jannie

Anmeld

24. april 2009

heaven

Susan1978 skriver:

Hej Jannie..

du kan tro efter at have læst dit indlæg har jeg simpelthen været ude at tjekke alle badeværelse skabe igennem for diverse piller eller andet..

DU skal også have verdens største krammer af mig, for der er vist ikke andet der lige hjælper her også må der engang i mellem være mere mellem himmel og jord... der har holdt hånden over ham.

han har sikkert bare synes de var sjove at pille op i æsken...

pyhaaa , du kan tro jeg har lært af jeres forskrækkelse.

Susan

Tak for krammet, susan - du kan tro det varmer!!!

Jeg føler mig også heldig at der ikke skete noget - panodiler, og han kunne være varigt skadet... alene tanken giver mig kvalme - uha... men det gik - heldigvis

Jannie

Anmeld

24. april 2009

heaven

ivfmarie skriver:

Uhauha... Den var slem! Stakkels jer! Godt at det gik være end det gjorde (ikke at det lød til at være en nem omgang).
Åhja... man tænker jo bare at det er noget der sker for de andre.. Nu må jeg hellere gå ud og fjerne opvasketabsene der ligger i Malte-højde og ligner lækkert slik!

Stort trøstekram til dig søde ven - håber I er kommet jer over den væmmelige oplevelse!

Marie

hej du

Tak for krammet, det er jeg glad for. Det har virkelig været en frygtelig oplevelse, men jeg bliver nødt til at fokusere på at han har det godt, og at der ikke er sket noget.... en dyr lektie, må man sige - ikke mindst for Lasse..

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.