Mit ferie dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Maise86

MomseJulia skriver:

Jeg tænker at du skal tage nogle dage med dem hver for sig. Måske flere med den store end lille, man kan lave flere ting med den store uden den lille, UDEN at den lille bliver snydt!

Men ellers ja Ø-lejr eller sommerhøjskole ??

Sidder lige og kigger på sommerhøjskole. Men det ser lidt vanskeligt ud at skulle afsted med 2 børn alene. Det er mest den mindste, der bliver et problem. For aktiviteterne er først fra 3 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Lunae

Maise86 skriver:

Det lyder rigtig hyggeligt. Har du et link til sådan noget?

Prøv at Google ølejr bevægelsen, så kommer der vidst noget

Anmeld

30. maj 2012

Maise86

Lunae skriver:

Prøv at Google ølejr bevægelsen, så kommer der vidst noget

Har fundet det - tak

Anmeld

30. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Maise86 skriver:

Det kunne da være værd at overveje. Virkelig sødt af dig Må jeg tilføje dig som ven herinde?

Det må du i hvert fald

Anmeld

30. maj 2012

trunte89

Maise86 skriver:

Jeg har bare fået den opfattelse at det er "det bedste for børnene" at holde 3 ugers sammenhængende sommerferie... Men det andet var bestemt også en mulighed. For er jo overhovedet ikke bundet af hverken skole eller job

Jo, men tænker bare, at hvis overskuddet ikke er der til det, får de nok mere ud af det ved at det er delt op

Anmeld

30. maj 2012

MomseJulia

Maise86 skriver:

Sidder lige og kigger på sommerhøjskole. Men det ser lidt vanskeligt ud at skulle afsted med 2 børn alene. Det er mest den mindste, der bliver et problem. For aktiviteterne er først fra 3 år

Jeg tlnker så lige, om far kunne have den lille hjemme, imens dig og den store tog afsted 2-4 dage ? ..

Så den store havde noget og fortælle i bh..

Anmeld

30. maj 2012

Maise86

trunte89 skriver:

Jo, men tænker bare, at hvis overskuddet ikke er der til det, får de nok mere ud af det ved at det er delt op

Ja du har ret Tak for dit input. Det er da værd at overveje

Anmeld

30. maj 2012

Maise86

MomseJulia skriver:

Jeg tlnker så lige, om far kunne have den lille hjemme, imens dig og den store tog afsted 2-4 dage ? ..

Så den store havde noget og fortælle i bh..

Det var også en mulighed. Det ville kræve lidt planlægning fra farmands side, men bestemt en mulighed.

Tak for det input

Anmeld

30. maj 2012

MomseJulia

Maise86 skriver:

Det var også en mulighed. Det ville kræve lidt planlægning fra farmands side, men bestemt en mulighed.

Tak for det input

Det var så lidt!

Men hvis det ikke er muligt at tage afsted på ferie! Så send dem afsted i dp/vg/bh engang imellem.. Det bedre i får 3 gode uger sammen end 6 unger med skrig og skrål! Nyd du kan holde fridage med dem enkelvis.. Det din samvittighed over at sende dem afsted. De skal jo ikke være afsted fra 6-17! Men ønsker jeg en god sommer 

Anmeld

31. maj 2012

Maise86

MomseJulia skriver:

Det var så lidt!

Men hvis det ikke er muligt at tage afsted på ferie! Så send dem afsted i dp/vg/bh engang imellem.. Det bedre i får 3 gode uger sammen end 6 unger med skrig og skrål! Nyd du kan holde fridage med dem enkelvis.. Det din samvittighed over at sende dem afsted. De skal jo ikke være afsted fra 6-17! Men ønsker jeg en god sommer 

Tusind tak. Du har helt ret. Hellere at det bliver en god ferie samlet set

God sommer til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.