Mit ferie dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Maise86

PT skriver:

Jamen hvis du både har bil og økonomi, er det jo ingen hindring

Vi skal tilbringe hele sommeren i England, men I er da meget velkomne til at komme over til os et par dage - så kan vi være enlige mødre sammen

Min datter bliver 3 i september, og min søn er 3 mdr. Vi tager til Tyrkiet den 9. juni regner jeg med (den er ikke bestilt endnu, men jeg har is i maven og håber, prisen kommer lidt længere ned )

Ej hvor er du cool!

England er et dejligt sted, har været meget i London. Har faktisk aldrig set resten af landet. Skal du være hos familie eller?

Tager altså virkelig hatten af for dig - du virker bestemt ikke som en, der lader sig hindre af at være alene!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Maise86

trunte89 skriver:

Hvorfor deler du ikke ugerne lidt op? Så det ikke er sammenhængene.
Tænker bare, at hvis du ikke kan overskue det ( hvilket jeg godt kan forstå ), så er det måske bedre, at dele ugerne lidt op. Enten 3*en uge eller 2 uger + en. Eller noget i den stil.

Jeg har bare fået den opfattelse at det er "det bedste for børnene" at holde 3 ugers sammenhængende sommerferie... Men det andet var bestemt også en mulighed. For er jo overhovedet ikke bundet af hverken skole eller job

Anmeld

30. maj 2012

Maise86

Lunae skriver:

du skal da på Ø-lejr! Der er en masse andre mennesker og så står du ikke alene med det hele

Det lyder fedt! Hvad er det?

Anmeld

30. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Ej hvor er du cool!

England er et dejligt sted, har været meget i London. Har faktisk aldrig set resten af landet. Skal du være hos familie eller?

Tager altså virkelig hatten af for dig - du virker bestemt ikke som en, der lader sig hindre af at være alene!

Jeg har lejet et hus i to mdr derovre i en by, hvor jeg har en del veninder, så det bliver dejligt.

Tak for de søde ord.

Jeg valgte ikke at blive alene mor, men at det blev sådan, skal ikke stå i vejen for, at ungerne og jeg kan have et godt liv.
Man kan, hvad man vil

Anmeld

30. maj 2012

Maise86

PT skriver:

Jeg har lejet et hus i to mdr derovre i en by, hvor jeg har en del veninder, så det bliver dejligt.

Tak for de søde ord.

Jeg valgte ikke at blive alene mor, men at det blev sådan, skal ikke stå i vejen for, at ungerne og jeg kan have et godt liv.
Man kan, hvad man vil

Du har så evigt ret

Anmeld

30. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Maise86 skriver:

Du har så evigt ret

Som sagt, så er du velkommen til at komme derover med børnene. I kan få et værelse hos os et par dage

Anmeld

30. maj 2012

Lunae

Maise86 skriver:

Det lyder fedt! Hvad er det?

Jamen jeg er selv ø-lejr jomfru, men skal afsted til Samsø i uge 31. Det er 90 mennesker samlet en uge, hvor man hygger, laver bål, spiller spil osv!

1000 kr for en voksen

Anmeld

30. maj 2012

MomseJulia

Maise86 skriver:

Jeg håber at her er nogle, der vil komme med deres tanker omkring min/vores ferie situation.

Sagen er den at jeg har ferie hele juli og hele august da jeg studerer. Jeg har ikke noget studiejob.

Nå men sagen er den at min mand er selvstændig og ikke lige umiddelbart har mulighed for at tage 3 ugers sammenhængende ferie, som jeg gerne vil ha at mine børn skal ha.

Så må jeg jo selv tage dem ud i 3 uger, men jeg må ærligt indrømme at jeg har svært ved at tro jeg kan holde hovedet koldt med 2 børn alene i 3 uger. Har det virkelig dårligt over at tænke sådan, men jeg sybes virkelig det er HÅRDT at være alene med 2 børn bare i hverdagen, så 3 uger?

Hvad pokker skal vi lave så vi ikke ender med at blive sindssyge af hinanden? Jeg ved godt at det er mit problem og ikke børnenes og det er mit ansvar og min opgave at sikre at vi får 3 gode uger.

Jeg ville rigtig gerne ud og rejse, men bliver helt forpustet af at tænke på transporten med 2 børn alene.

Jeg håber at nogen kan fortælle mig at de her tanker måske er normale eller at det nok skal gå og at der er nogen, der har nogle gode forslag.

Mine børn er 3,5 og 1,5 år gamle.

Jeg tænker at du skal tage nogle dage med dem hver for sig. Måske flere med den store end lille, man kan lave flere ting med den store uden den lille, UDEN at den lille bliver snydt!

Men ellers ja Ø-lejr eller sommerhøjskole ??

Anmeld

30. maj 2012

Maise86

PT skriver:

Som sagt, så er du velkommen til at komme derover med børnene. I kan få et værelse hos os et par dage

Det kunne da være værd at overveje. Virkelig sødt af dig Må jeg tilføje dig som ven herinde?

Anmeld

30. maj 2012

Maise86

Lunae skriver:

Jamen jeg er selv ø-lejr jomfru, men skal afsted til Samsø i uge 31. Det er 90 mennesker samlet en uge, hvor man hygger, laver bål, spiller spil osv!

1000 kr for en voksen

Det lyder rigtig hyggeligt. Har du et link til sådan noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.