Jeg håber at her er nogle, der vil komme med deres tanker omkring min/vores ferie situation.
Sagen er den at jeg har ferie hele juli og hele august da jeg studerer. Jeg har ikke noget studiejob.
Nå men sagen er den at min mand er selvstændig og ikke lige umiddelbart har mulighed for at tage 3 ugers sammenhængende ferie, som jeg gerne vil ha at mine børn skal ha.
Så må jeg jo selv tage dem ud i 3 uger, men jeg må ærligt indrømme at jeg har svært ved at tro jeg kan holde hovedet koldt med 2 børn alene i 3 uger. Har det virkelig dårligt over at tænke sådan, men jeg sybes virkelig det er HÅRDT at være alene med 2 børn bare i hverdagen, så 3 uger?
Hvad pokker skal vi lave så vi ikke ender med at blive sindssyge af hinanden? Jeg ved godt at det er mit problem og ikke børnenes og det er mit ansvar og min opgave at sikre at vi får 3 gode uger.
Jeg ville rigtig gerne ud og rejse, men bliver helt forpustet af at tænke på transporten med 2 børn alene.
Jeg håber at nogen kan fortælle mig at de her tanker måske er normale eller at det nok skal gå og at der er nogen, der har nogle gode forslag.
Mine børn er 3,5 og 1,5 år gamle.
Anmeld