Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk-Lotusblomst skriver: Hæhæ, ja lige præcis.. Nej der skulle jo helst kun være en når nu der kun har været en på alle scanningerne. Men synes det er svært.. Din mave siger pige, min indskyldelse siger dreng.. kan bare ikke kommer det nærmere. heh
Hæhæ, ja lige præcis.. Nej der skulle jo helst kun være en når nu der kun har været en på alle scanningerne. Men synes det er svært.. Din mave siger pige, min indskyldelse siger dreng.. kan bare ikke kommer det nærmere. heh
updaten er lavet ;D
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: Det er en PIIIIGE Vi er de stolteste forældre til en lille PIGE Farmand har brugt hele dagen idag på at slibe hendes fremtidige tremmeseng ned og Male den Lyserød! Årh.. min første indskydelse har hele tiden sagt mig jeg skulle ha en pige
Det er en PIIIIGE Vi er de stolteste forældre til en lille PIGE
Farmand har brugt hele dagen idag på at slibe hendes fremtidige tremmeseng ned og Male den Lyserød! Årh.. min første indskydelse har hele tiden sagt mig jeg skulle ha en pige
Frøken J. skriver: Vidste det Tillykke!
Vidste det Tillykke!
hehe tusind tak
Jeg tror det er en lille dreng
Jeg stemte inden jeg fik læst tråden igennem, men fik ret, tillykke med den lille prinsesse
Camillos skriver: Har lavet en før.. vil lige prøve igen nu hvor jeg kender svaret, og se om i svarer det samme som sidst update senere i aften Kom igang piger, så jeg kan få forløst min Lyst til at skrige kønnet hehe
Har lavet en før.. vil lige prøve igen nu hvor jeg kender svaret, og se om i svarer det samme som sidst
update senere i aften Kom igang piger, så jeg kan få forløst min Lyst til at skrige kønnet hehe
Dreng som jeg gættede på sidste gang også
FrkLarsen skriver: Dreng som jeg gættede på sidste gang også
Wupps, havde ikke set opdatering
Så gættede jeg da fuldstændig FORKERT!
Tillykke med den lille prinsesse
har lavet en Update Piiige hehe
Frk-Lotusblomst skriver: NEEEEEEEEEJ, STORT TILLYKKKE MED DEN LILLE PIGE!: hvor dejligt for jer.. Så var din indskyldelse jo korrekt.
NEEEEEEEEEJ, STORT TILLYKKKE MED DEN LILLE PIGE!: hvor dejligt for jer.. Så var din indskyldelse jo korrekt.
ja og alle mine veninder og familie har også sagt en pige.. .. på nær min bror hehe .. Så .. Tusind tak ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128