Mavebillede uge 19+ ... Pige eller dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

TrineMine86

jeg har gættet på en pige - men er meget i tvivl, synes det kan ligne begge dele  men kan se folk også gætter meget 50/50..

spændende at høre hvad der gemmer sig derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

BigHope13

Jeg gætter på dreng. Bare en fornemmelse

Anmeld

30. maj 2012

Darling<3

Camillos skriver:

Uh endelig kom der en pige på banen .. hehe .. Synes alle har skrevet dreng herinde nu kom der da lidt konkurence

Glæder mig til at se din afsløring lidt senere - tror virkelig på at det er en pige!

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Frøken J. skriver:

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg tænker pige, selvom formen på maven normalt ville få mig til at sige dreng! Men SMUK mave uanset!

tusind tak ..  

Anmeld

30. maj 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

hehe... ... Jae nu må vi se.. .. Tar lige et par stemmer endnu og så skal jeg nok give mig til kende

Men har jeg ret i, at du kunne være en god fodbold mor?

Anmeld

30. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Har lavet en før.. vil lige prøve igen nu hvor jeg kender svaret, og se om i svarer det samme som sidst

update senere i aften Kom igang piger, så jeg kan få forløst min Lyst til at skrige kønnet hehe 

Ej hvor ejg synes det er svært søde.. Min første indskydelse siger dreng, men efter nærmere mavekig siger noget mig pige..

Men må følge min første indskyldelse tror jeg.. Eller.. Ej jeg kan ikke vælge. Har stemt blankt. glæder mig til update senere.

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Kofoed. skriver:

Men har jeg ret i, at du kunne være en god fodbold mor?

hehe nej faktisk ikke .. har aldrig været så god til drengebørn .. og vildt aktiv.. griner.. er mere til pige ting smiler! .. 

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Ej hvor ejg synes det er svært søde.. Min første indskydelse siger dreng, men efter nærmere mavekig siger noget mig pige..

Men må følge min første indskyldelse tror jeg.. Eller.. Ej jeg kan ikke vælge. Har stemt blankt. glæder mig til update senere.

klogt at stemme blankt hvis man har 2 indskydelser griner.. men det altså ikke tvillinger haha

Anmeld

30. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

klogt at stemme blankt hvis man har 2 indskydelser griner.. men det altså ikke tvillinger haha

Hæhæ, ja lige præcis.. Nej der skulle jo helst kun være en når nu der kun har været en på alle scanningerne.

Men synes det er svært.. Din mave siger pige, min indskyldelse siger dreng.. kan bare ikke kommer det nærmere. heh

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Det er en PIIIIGE Vi er de stolteste forældre til en lille PIGE  

Farmand har brugt hele dagen idag på at slibe hendes fremtidige tremmeseng ned og Male den Lyserød! Årh.. min første indskydelse har hele tiden sagt mig jeg skulle ha en pige  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.