Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har lavet en før.. vil lige prøve igen nu hvor jeg kender svaret, og se om i svarer det samme som sidst
update senere i aften Kom igang piger, så jeg kan få forløst min Lyst til at skrige kønnet hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: Har lavet en før.. vil lige prøve igen nu hvor jeg kender svaret, og se om i svarer det samme som sidst update senere i aften Kom igang piger, så jeg kan få forløst min Lyst til at skrige kønnet hehe
Jeg gætter på en dreng
Gætter også på en dreng
MyBigWish skriver: Jeg gætter på en dreng
Okay ... Nu må vi se om du har vundet i lotteriet heeh
LevisMor skriver: Gætter også på en dreng
Okay?... er der noget typisk drengemave over den? eller er det bare en fornemmelse? smiler
Dreng
Kofoed. skriver: Kan slet ikke finde ud af, hvad jeg tror, så jeg er gået efter, at jeg tror du er den perfekte drenge mor, så gætter dreng. Men er sikker på du også vil have det godt med en pige, ja...Har gættet dreng.
Kan slet ikke finde ud af, hvad jeg tror, så jeg er gået efter, at jeg tror du er den perfekte drenge mor, så gætter dreng. Men er sikker på du også vil have det godt med en pige, ja...Har gættet dreng.
hehe... ... Jae nu må vi se.. .. Tar lige et par stemmer endnu og så skal jeg nok give mig til kende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128