Mavebillede uge 19+ ... Pige eller dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Ditte-3

gætter også dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Camillos

Darling<3 skriver:

Har ikke gættet ved dig før, men tror det er en lille girl

Uh endelig kom der en pige på banen .. hehe .. Synes alle har skrevet dreng herinde nu kom der da lidt konkurence

Anmeld

30. maj 2012

Nettemor

Jeg har gættet pige. Ved ikke hvorfor Måske fordi alle jeg kender får piger for tiden

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Nettemor skriver:

Jeg har gættet pige. Ved ikke hvorfor Måske fordi alle jeg kender får piger for tiden

Ja det faktisk ikke løgn der er rigtig mange piger herinde på baby.dk der får piger for tiden det HELT VILDT! Smiler... tar lige et par stemmer mere så skal jeg nok offentligøre det

Anmeld

30. maj 2012

An&Jo

jeg har stemt pige..

Det har jeg fordi den slet ikke ligner den mave jeg rendte rundt med da jeg ventede mig en dreng.. Ja det er faktisk den eneste grund..

min have sad meet længere nede, og var slet ikke så rund og fyldig at se på, så misunder dig faktisk lidt..

Anmeld

30. maj 2012

Levi&LilysMor

Camillos skriver:

Okay?... er der noget typisk drengemave over den? eller er det bare en fornemmelse? smiler

Ja.. man siger at drenge maver er mere spidse end runde... men det passer ikke altid med maven og hvad der ligger derinde

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

An&Jo skriver:

jeg har stemt pige..

Det har jeg fordi den slet ikke ligner den mave jeg rendte rundt med da jeg ventede mig en dreng.. Ja det er faktisk den eneste grund..

min have sad meet længere nede, og var slet ikke så rund og fyldig at se på, så misunder dig faktisk lidt..

hvor er du sød Ja den bliver rundere og rundere det er dejligt.. men så længe der kommer en dejlig bebs ud af det er det jo ligemeget hvordan maven ser ud ..

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

LevisMor skriver:

Ja.. man siger at drenge maver er mere spidse end runde... men det passer ikke altid med maven og hvad der ligger derinde

okay

Anmeld

30. maj 2012

Frøken J.

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg tænker pige, selvom formen på maven normalt ville få mig til at sige dreng! Men SMUK mave uanset!

Anmeld

30. maj 2012

An&Jo

Camillos skriver:

hvor er du sød Ja den bliver rundere og rundere det er dejligt.. men så længe der kommer en dejlig bebs ud af det er det jo ligemeget hvordan maven ser ud ..

Det er rigtigt, det er det eneste der betyder noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.