Altså jeg kan faktisk ikke rigtigt se problemet?
-Med mindre problemet ligger i, at du VIL have at jeres barn skal spise frugt hos dp, hvilket jeg synes er noget urimeligt, når du samtidig vil have at dit ban skal sove 2,5 time, og henter klokken 15....
Du skriver at jeres barn sover fra 12-14.30 og der så er god tid til frugt. Det vil altså sige en sovetid på 2,5 timer. Hvis det hele bliver lidt forsinket en dag, hvilket jeg forstår 100% , der kan jo altså ske en masse og der vil jo også være dage, hvor de f.eks er i legestue, på tur osv. og der kan klokken jo sagtens blive 12.30 inden børnene kommer ud og sover. Men altså som jeg læser det, vil du gerne have at jeres barn sover 2,5 timer (Forstår jeg godt - gør min søn også) men så kan der jo altså ske det at klokken bliver 15 inden det er stå op tid, - og hvad er det så du vil have at dp skal gøre?? Hvis du henter omkring klokken 15, jamen så når dit barn jo bare ikke frugten, -det må du så servere...
Din Dp kan jo altså ikke fremtrylle ekstra tid...
Måske har jeg misforstået, men hvis du henter omkring klokken 15, ja så kan der være dage, hvor programmet er rykket lidt, og så når dit barn ikke frugt.
-Jeg gør det de dage, hvor jeg henter Sofus så tidligt at han ikke når frugt, at jeg har lidt med til turen hjem, og så hygger vi med frugt og brød derhjemme.
No problem !
Mvh. Line.
Anmeld