Min søn har været meget træt i denne uge. Fandt ud af at dagpleje moren, var begyndt at ta ham op en time før. Så spurgte jeg hende om han ikke kunne, sove en halv til en time mere om dagen. Vi blev enig om at starte med en halv.
Men det var ikke så godt, så sagde at det skulle sættes op til en time mere. Så sage hun okay. Men hun sagde os at så ender det jo med at han skal sove til i kommer og henter ham. Hun havde sådan et smil på, da hun sagde det. Man kunne se at hun ikke synes at det var okay... Men jeg synes nu at det er vigtigere, at han er frisk når han komme hjem til han`s mor og far. Vi vil os gerne ha noge gode, timer med ham!!!
I går fik han så den time mere. Da jeg så kom for at hente ham sagde hun at han ikke havde fået så meget frugt, fordi han var ikke kommet ud til tiden så han var først kommet om 15:15 og der var to børn der havde lavet bumme lum og der var to der blev hentet. Så jeg fik en meget sulten dreng med hjem.
Hele ugen er han kommet ud og putter på forskellige tidspunkter, det synes jeg ikke er okay. Han burde blive lagt ud hver dag kl.12 og blive taget op kl.14:30.
Men hvordan siger jeg til hende at jeg gerne vil ha nogen faste rammer til ham?
Er det ikke okay at be om det???
Det skal lige siges at det hjalp med den time mere
Anmeld