tisser når jeg nyser :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Muhmi

Anonym skriver:

jeg trænede en del både bækken, ryg og mave inden min graviditet og os i de første 6 uger af min graviditet.. men efter 7 uge og til nu har jeg lidt voldsomt af kvalme og opkast og ellers en masse andre gener efter gener efter gener så det er ikke blevet til meget siden..

Nej det kan bestemt også være træls.... Æv! Men jeg tror desværre godt du kan regne med at det bare bliver værre fra nu af... (Altså, det med at tisse i bukserne)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Nej det kan bestemt også være træls.... Æv! Men jeg tror desværre godt du kan regne med at det bare bliver værre fra nu af... (Altså, det med at tisse i bukserne)

du tror ikke det kan holdes nede ved at træne reglmæssigt fra nu ? ?

Anmeld

30. maj 2012

Muhmi

Anonym skriver:

du tror ikke det kan holdes nede ved at træne reglmæssigt fra nu ? ?

Jo det kan det... Det hjalp mig rigtig meget i slutningen af graviditeten (Jeg var nemlig ikke så godt til at huske det) Og jeg kunne mærke forandringer i løbet af ingen tid syntes jeg... Så jo, endelig bare gå igang med dem

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jo det kan det... Det hjalp mig rigtig meget i slutningen af graviditeten (Jeg var nemlig ikke så godt til at huske det) Og jeg kunne mærke forandringer i løbet af ingen tid syntes jeg... Så jo, endelig bare gå igang med dem

hihi okay..

de øvelser jeg lavede krævede jeg lå på gulvet, virker det lige så godt at sidde op og så lave knibe øvelserne ?

Anmeld

30. maj 2012

Muhmi

Anonym skriver:

hihi okay..

de øvelser jeg lavede krævede jeg lå på gulvet, virker det lige så godt at sidde op og så lave knibe øvelserne ?

Jeg nøjedes bare med at lave knibeøvelserne og de hjalp mig rigtig meget, men hvis du kan holde til de andre også, så er det jo bare super

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg nøjedes bare med at lave knibeøvelserne og de hjalp mig rigtig meget, men hvis du kan holde til de andre også, så er det jo bare super

okay super.. tak for dit råd

Anmeld

30. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

vælger at være anonym da jeg syndes det er lidt pinligt..

jeg er i 21 uge og første gangs gravid

jeg var på vej i bad, have taget tøj af og stod på badeværelset da jeg begyndte at nyse..

da jeg nyste kom jeg til at tisse en lille smugle, sku dog tisse lidt i forvejen..

men betyder det at mit bækken er for slapt ?

jeg har ikke kunne træne mit bækken ret meget her i min graviditet grundet alle mine gener..

meget ømhed og nogle gange disideret ondt i underlivet grudet de der ligma bånd, ondt i lænden, kvalme og opkast, os lige haft blære betændelse for et par uger siden, osv... men prøver da at komme efter det med træning..

Det kunne godt tyde på at dit bækken er lidt slapt - og det er helt naturligt i en graviditet, så du må i gang med knibeøvelserne  

Jeg har tilbage i feb. måned lavet en tråd der omhandler det samme - så måske du kan bruge vejledningen 

https://www.baby.dk/debat/162173pi1/kend-din-krop/problemer-med-ufrivillig-vandladning-efter-foedslen.aspx

Anmeld

30. maj 2012

onlyme

Anonym skriver:

vælger at være anonym da jeg syndes det er lidt pinligt..

jeg er i 21 uge og første gangs gravid

jeg var på vej i bad, have taget tøj af og stod på badeværelset da jeg begyndte at nyse..

da jeg nyste kom jeg til at tisse en lille smugle, sku dog tisse lidt i forvejen..

men betyder det at mit bækken er for slapt ?

jeg har ikke kunne træne mit bækken ret meget her i min graviditet grundet alle mine gener..

meget ømhed og nogle gange disideret ondt i underlivet grudet de der ligma bånd, ondt i lænden, kvalme og opkast, os lige haft blære betændelse for et par uger siden, osv... men prøver da at komme efter det med træning..

Jeg er 2 gangs gravid,.
Og jeg oplever det samme, stort set hver gang jeg nyser, somme tider når jeg dog at klemme alt hvad jeg kan men er ikke altid nok,.!
Jeg gør det denne gang men også i første graviditet,.!

Jeg tror desv ikke der er andet at gøre end at knibe sammen når man mærker optakten til et nys ''hvis den kommer''
Også håbe på det bedste,.!

Anmeld

30. maj 2012

LilleLene

Anonym skriver:

så det er ikke ummidlbart fordi jeg er for slap i bækkenet ? ?

nej man du har extra vægt der tynger på din blære og det

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

nej man du har extra vægt der tynger på din blære og det

arrr okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.