tisser når jeg nyser :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.035 visninger
29 svar
1 synes godt om
30. maj 2012

Anonym trådstarter

vælger at være anonym da jeg syndes det er lidt pinligt..

jeg er i 21 uge og første gangs gravid

jeg var på vej i bad, have taget tøj af og stod på badeværelset da jeg begyndte at nyse..

da jeg nyste kom jeg til at tisse en lille smugle, sku dog tisse lidt i forvejen..

men betyder det at mit bækken er for slapt ?

jeg har ikke kunne træne mit bækken ret meget her i min graviditet grundet alle mine gener..

meget ømhed og nogle gange disideret ondt i underlivet grudet de der ligma bånd, ondt i lænden, kvalme og opkast, os lige haft blære betændelse for et par uger siden, osv... men prøver da at komme efter det med træning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Anonym trådstarter

30. maj 2012

EKBJ

Anonym skriver:

jeg var på vej i bad, have taget tøj af og stod på badeværelset da jeg begyndte at nyse..

da jeg nyste kom jeg til at tisse en lille smugle, sku dog tisse lidt i forvejen..

jeg har ikke kunne træne mit bækken ret meget her i min graviditet grundet alle mine gener..

meget ømhed og nogle gange disideret ondt i underlivet grudet de der ligma bånd, ondt i lænden, kvalme og opkast, os lige haft blære betændelse for et par uger siden, osv... men prøver da at komme efter det med træning..

Det kan måske skyldes din blærebetændelse.. for det svækker jo blæreren lidt at have blærebetændelse (i hvert fald hvad jeg har hørt)

Anmeld

30. maj 2012

LilleLene

Anonym skriver:

bare husk at knibe inden du nyser

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

bare husk at knibe inden du nyser

så det er ikke ummidlbart fordi jeg er for slap i bækkenet ? ?

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

EKBJ skriver:

Det kan måske skyldes din blærebetændelse.. for det svækker jo blæreren lidt at have blærebetændelse (i hvert fald hvad jeg har hørt)

ja det ku jo egentlig godt give mening

Anmeld

30. maj 2012

Muhmi

Husk dine bækkenbundsøvelser.. Man mister allerede meget af muskulaturen i selve graviditeten, så man skal desværre huske at lave dem hver dag og helst mange gange om dagen, resten af ens liv, også selvom man ingen problemer havde med dette før man blev gravid

Anmeld

30. maj 2012

Barbamama

Altså jeg har været rigtig god til at lave mine knibeøvelser denne gang.

Jeg havde så på et tidspunkt lungebetændelse og når jeg fik et hosteanfald kom jeg engang imellem også til at strinte lidt. Jeg snakkede med jordemoderen om det og hun sagde at uanset hvor trænet min bækkenbund var kunne det nok ikke helt undgåes for der er meget stort pres på blæren fra livmoderen af.

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Husk dine bækkenbundsøvelser.. Man mister allerede meget af muskulaturen i selve graviditeten, så man skal desværre huske at lave dem hver dag og helst mange gange om dagen, resten af ens liv, også selvom man ingen problemer havde med dette før man blev gravid

jeg trænede en del både bækken, ryg og mave inden min graviditet og os i de første 6 uger af min graviditet.. men efter 7 uge og til nu har jeg lidt voldsomt af kvalme og opkast og ellers en masse andre gener efter gener efter gener så det er ikke blevet til meget siden..

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Barbamama skriver:

Altså jeg har været rigtig god til at lave mine knibeøvelser denne gang.

Jeg havde så på et tidspunkt lungebetændelse og når jeg fik et hosteanfald kom jeg engang imellem også til at strinte lidt. Jeg snakkede med jordemoderen om det og hun sagde at uanset hvor trænet min bækkenbund var kunne det nok ikke helt undgåes for der er meget stort pres på blæren fra livmoderen af.

arrr okay der kan man bare se..

trænede en del før min graviditet, både bækken, ryg og mave.. men har ikke været til meget efter 7 graviditets uge grundet alle mine gener..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.