tisser når jeg nyser :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

anjamichell@gmail.com

Jeg gør det stadig og min søn er 10 mdr!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Mor1012

Anonym skriver:

vælger at være anonym da jeg syndes det er lidt pinligt..

jeg er i 21 uge og første gangs gravid

jeg var på vej i bad, have taget tøj af og stod på badeværelset da jeg begyndte at nyse..

da jeg nyste kom jeg til at tisse en lille smugle, sku dog tisse lidt i forvejen..

men betyder det at mit bækken er for slapt ?

jeg har ikke kunne træne mit bækken ret meget her i min graviditet grundet alle mine gener..

meget ømhed og nogle gange disideret ondt i underlivet grudet de der ligma bånd, ondt i lænden, kvalme og opkast, os lige haft blære betændelse for et par uger siden, osv... men prøver da at komme efter det med træning..

hej

det behøver ike betyde du er slap

jeg tissede også hver gang jeg nøs, i omrking uge 20 og nogle uger frem. men det er ovre nu

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Emilie2010 skriver:

hej

det behøver ike betyde du er slap

jeg tissede også hver gang jeg nøs, i omrking uge 20 og nogle uger frem. men det er ovre nu

gjorde du noget for det ? trænede eller ?

Anmeld

30. maj 2012

LilleLene

Anonym skriver:

arrr okay

jeg har også fundet ud af at man bliver nødt til at knibe sammen når det er

Så længe det ikke bare render af sig selv, eller kommer hvis du rømmer dig, eller hoster lidt, så ville jeg ikke være bekymret om at være blevet for slap i det

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

jeg har også fundet ud af at man bliver nødt til at knibe sammen når det er

Så længe det ikke bare render af sig selv, eller kommer hvis du rømmer dig, eller hoster lidt, så ville jeg ikke være bekymret om at være blevet for slap i det

okay

nej det er der ikke noget af, når jeg virkelig kaster vildt op som jeg nogle gange gør om morgnen kan der os komme lidt men ellers ikke..

Anmeld

30. maj 2012

Mor1012

Anonym skriver:

gjorde du noget for det ? trænede eller ?

hmm næ.. eller tror jeg laver 10 stk knibe øvelser når jeg kommer i tanke om at jeg burde lave knibe øvelser

ellers ikk

Anmeld

30. maj 2012

LilleLene

Anonym skriver:

okay

nej det er der ikke noget af, når jeg virkelig kaster vildt op som jeg nogle gange gør om morgnen kan der os komme lidt men ellers ikke..

Så skal du vidst ikke være bekymret

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

Emilie2010 skriver:

hmm næ.. eller tror jeg laver 10 stk knibe øvelser når jeg kommer i tanke om at jeg burde lave knibe øvelser

ellers ikk

hihi okay

Anmeld

30. maj 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

Så skal du vidst ikke være bekymret

okay tak

Anmeld

30. maj 2012

Vinker

Anonym skriver:

vælger at være anonym da jeg syndes det er lidt pinligt..

jeg er i 21 uge og første gangs gravid

jeg var på vej i bad, have taget tøj af og stod på badeværelset da jeg begyndte at nyse..

da jeg nyste kom jeg til at tisse en lille smugle, sku dog tisse lidt i forvejen..

men betyder det at mit bækken er for slapt ?

jeg har ikke kunne træne mit bækken ret meget her i min graviditet grundet alle mine gener..

meget ømhed og nogle gange disideret ondt i underlivet grudet de der ligma bånd, ondt i lænden, kvalme og opkast, os lige haft blære betændelse for et par uger siden, osv... men prøver da at komme efter det med træning..

Det har jeg også oplevet. Har oplevet det en del gang nu hvor alt den pollen er kommet i luften. Ikke sjovt at rende og småtisse i bukserne. For mit vedkommende tænker jeg at det er fordi jeg ikke har fået trænet mit bækken - Må hellere se at gøre noget!

Mange hilsner fra Rikke, 25+2 med 2. barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.