Heinrich skriver:
Har prøvet, men da hendes mor selv drak lidt og faren ikke synes det gør så meget, hjælper det ikke. Sagde til hende at min læge har sagt at nye undersøgelser viser at det er bedst slet ikke at drikke. Sagde hun barfe at hendes læge havde sagt at det ikke gjorde noget. da jeg ikke kunne modsige hende (da jeg ikke havde sankket med hendes læge) Vidste jeg ikke rigtigt hvad jeg kunne sige til hende. Det var ca. der hun tog hjem til sine forældre.
der er altså også kømpe uenighed om hvor meget og hvor lidt skader...
mine svigerforældre mener jeg er hysterisk fordi jeg ikke drikker overhoved, og undgår flest muligt lægemidler....
kan godt forstå du er bekymret... men... det er dælemer svært... for jeg kender mange der har drukket en genstand om måneden og der er intet sket... eller er der?? for det er jo ikke til at se...
min mor røg som så mange andre den gang under sin graviditet... og der er jo intet galt med mig.... eller? jeg har tit haft mellemørebetændelse og astmatisk bronkitis som barn... og det tyder ny forskning på, at børn til mødre der har røget gennem graviditeten har stører riciko for at få...
så spørgsmålet er hvad er det at tage skade? og hvor meget skade kan man tillade sig selv at ricikere på barnets vegne??
Anmeld