størrelser tøj til baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

vitapigen

Jeg havde også tabt mig 7 kg i starten af graviditeten. Var først i uge 17 da jeg begyndte at tage lidt på og få lidt mave. Tog 8 kg på i alt og fik en baby på over 4 kg

Vi havde 2 sæt i str 50 og var ude at købe et sæt mere da hun var født, da hun nemt kunne være i det (var 54 cm lang). Brugte det vidst i 2 uger ca. Og så havde vi købt noget i str. 56 og 62 inden hun blev født, så vi havde lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Princesspigen

vitapigen skriver:

Jeg havde også tabt mig 7 kg i starten af graviditeten. Var først i uge 17 da jeg begyndte at tage lidt på og få lidt mave. Tog 8 kg på i alt og fik en baby på over 4 kg

Vi havde 2 sæt i str 50 og var ude at købe et sæt mere da hun var født, da hun nemt kunne være i det (var 54 cm lang). Brugte det vidst i 2 uger ca. Og så havde vi købt noget i str. 56 og 62 inden hun blev født, så vi havde lidt

okay  tak

Anmeld

30. maj 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

ar okay sejt, det vidste jeg ikke

Jeg vidste det heller ik før alt det her baby-halløj gik i gang

Anmeld

30. maj 2012

Fenja09

Vi havde fra str 50, men måtte ud og købe tøj i str 40 og 44 da vores datter svømmede i str 50. Hun blev født 40+1 så skyldes ikke at hun er for tidligt født. Hun brugte de små størrelser i en måneds tid og gik derefter over i str 50 som hun brugte i et par måneder. Så det varede rigtig længe før vi skulle over i str 56.

Jeg synes helt sikkert at man skal købe lidt tøj i str 50, så man er sikker på at have noget barnet kan passe. Jeg synes det er træls at babyen svømmer i tøjet - det bryder jeg mig ikke så meget om. Også derfor vi måtte ud og købe tøj i den "rigtige" str.

/Fenja

Anmeld

30. maj 2012

EKBJ

Princesspigen skriver:

man ved jo ikke hvor stor eller lille baby er når den kommer ud ?

er jeg så nød til at have tøj fra størrelse 50 og op efter i alle størrelser liggende eller hvordan har i gjordt det ? ? ?

Jeg fik en dreng på 3350g og 54cm og han kunne passe str. 50 lige til han blev 3 uger.. vi er nu gået over til str. 56 hvor bodyerne stadig er lidt store - han vejer nu 4000g og er 55cm 

Anmeld

30. maj 2012

frk andreasen

her hjemme er det str 56 og 62/68 der har varet længst

min pige brugte faktisk str 44/ 50/56 de to første mdr hun vejede 3020g 49cm tabte sig 350g de første døgn hun tog ik ret meget på om mdr så hun brugte sine  str meget længe

min søn derimod voksede ud af str 50/56 på et par uger og brugte meget hurtig str 62 han vejede 3490 51 cm ved fødslen men  to dage efter fødslen  havde han taget 500g påhan tog gennemsnitlig 1 kg på om mdr de første 4 mdr min store basse

knus tanja 11+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.