størrelser tøj til baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
35 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Princesspigen

man ved jo ikke hvor stor eller lille baby er når den kommer ud ?

er jeg så nød til at have tøj fra størrelse 50 og op efter i alle størrelser liggende eller hvordan har i gjordt det ? ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

D-Micka

Herhjemme havde vi kun købt tøj fra str. 56 ..
Hvilket jeg var rigtig glad for :-) han kunne nemlig kun passe det i lidt over en uge meget af det og så var det for småt.. Så intet under str. 56 herhjemme .. Men det er jo meget forskelligt.. Er du skønnet til at få store eller små børn ? :-)

Anmeld

29. maj 2012

Ditte-3

jeg har købt fra str 56 men så også ca 4 kg børn s

Anmeld

29. maj 2012

Rockertand

Princesspigen skriver:

er jeg så nød til at have tøj fra størrelse 50 og op efter i alle størrelser liggende eller hvordan har i gjordt det ? ? ?

Det bør være nok at have str. 56 liggende, i de fleste tilfælde er det passende, og der sker altså ikke noget ved, at det er en anelse for stort - og ellers har butikkerne altså også åbent efter din fødsel 

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

D-Micka skriver:

Herhjemme havde vi kun købt tøj fra str. 56 ..
Hvilket jeg var rigtig glad for :-) han kunne nemlig kun passe det i lidt over en uge meget af det og så var det for småt.. Så intet under str. 56 herhjemme .. Men det er jo meget forskelligt.. Er du skønnet til at få store eller små børn ? :-)

jeg har ikke fået noget af vide ? ? ?

jeg er 20+4 og stadig ikke taget på efter at have tabt tæt på 7 kilo og ikke det store at se på maven endnu..

Anmeld

29. maj 2012

Mettefpigen

Vi havde fra str 56

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

Rockertand skriver:

Det bør være nok at have str. 56 liggende, i de fleste tilfælde er det passende, og der sker altså ikke noget ved, at det er en anelse for stort - og ellers har butikkerne altså også åbent efter din fødsel 

okay men skal man så have fra 56 og op efter liggende eller ?

Anmeld

29. maj 2012

D-Micka

Princesspigen skriver:

jeg har ikke fået noget af vide ? ? ?

jeg er 20+4 og stadig ikke taget på efter at have tabt tæt på 7 kilo og ikke det store at se på maven endnu..

Okay :-) tror en 56 ville være passende.. Det kan de fleste passe :-)

Anmeld

29. maj 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

Det tøj vi har i str. 50 er noget vi har fået.. Og det er virkelig ik meget!

Køb tøj i str. 56 istedet og så kan bukseben og ærmerne lige få et opbuk (Selvfølgelig i dragter uden fødder ) Viser det sig så at bebs er meget lille kan i købe småt efter fødslen

Har en kollega der var normalvægtig da hun blev gravid, tog 3 kg på og fik alligevel en pige på 3800 g.

Anmeld

29. maj 2012

Rockertand

Princesspigen skriver:

okay men skal man så have fra 56 og op efter liggende eller ?

Mine store babyer (ca. 4 kg) startede i str. 56 og var i dén størrelse i nogle uger, derefter var det str. 62 i et pænt stykke tid, så hvis du har lidt i de 2 størrelser, så er du altså rigtigt godt kørende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.