størrelser tøj til baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

AnnaK89

Princesspigen skriver:

jeg har ikke fået noget af vide ? ? ?

jeg er 20+4 og stadig ikke taget på efter at have tabt tæt på 7 kilo og ikke det store at se på maven endnu..

Selvom du ikke har taget på og tabt dig, og der ikke er meget at se på maven - så kan du sagtens ende med en baby på 4 kg.
Din vægt og mavens størrelse har nemlig ikke noget med det at gøre

Jeg vil sige at du skal købe fra str. 56 - vi havde købt lidt i str. 50 og Lærke har aldrig brugt det, og hun var ikke en vildt stor baby dengang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Det er da kun dejligt

Det var oz bare for at nævne at det ik nødvendigvis har en sammenhæng hvor meget man tager på og hvor stor bebs så er når den bliver født

Du kan jo oz risikere at føde for tidligt og derfor får et lille barn, men man kan bare ik helgardere sig 100%, selvom det kunne være rart

nej rigtigt.. men tænkser os lidt det er dumt at have en heeel massse tøj i alle mulige størrelser liggende hvis ikke det er nørvendigt...

Anmeld

29. maj 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

nej rigtigt.. men tænkser os lidt det er dumt at have en heeel massse tøj i alle mulige størrelser liggende hvis ikke det er nørvendigt...

Jeg tror aldrig jeg har hørt om en bebs der var for stor til str. 56

Med børnetøj er en str. 56 tilsvarende 56 cm og deromkring str. 62 = 62 cm osv. De fleste børn ligger jo omkring 50 cm eller lige over når de bliver født

Anmeld

29. maj 2012

Carl-Emil's mor

Princesspigen skriver:

jeg vejede 2860 og var 49 cm.. så syndes ikke jeg var særlig stor en baby

men er jo os stadig idag en lille en på 160 cm og 60 kg...

hvor stor kæresten var kan jeg ikke huske hvad svigermor sagde..

jeg ville købe i str 50 så

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

AnnaKJ skriver:

Selvom du ikke har taget på og tabt dig, og der ikke er meget at se på maven - så kan du sagtens ende med en baby på 4 kg.
Din vægt og mavens størrelse har nemlig ikke noget med det at gøre

Jeg vil sige at du skal købe fra str. 56 - vi havde købt lidt i str. 50 og Lærke har aldrig brugt det, og hun var ikke en vildt stor baby dengang.

okay super

Anmeld

29. maj 2012

Clisolka

Jeg ville købe i str. 56 - og lidt i 50, så er du sikker 

Isabella vejede 4005 g ved fødslen og kunne ikke passe str. 50 - vi kunne ikke lukke dragterne ved hendes lår 

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Jeg tror aldrig jeg har hørt om en bebs der var for stor til str. 56

Med børnetøj er en str. 56 tilsvarende 56 cm og deromkring str. 62 = 62 cm osv. De fleste børn ligger jo omkring 50 cm eller lige over når de bliver født

ar okay sejt, det vidste jeg ikke

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

Carl-Emil's mor skriver:

jeg ville købe i str 50 så

kæresten er en stor en nu men om han har været en stor baby kan jeg ikke huske..

men tror måske i forhold til det at vi køber meget lidt i størrelse 50 og så en del i 56 og op efter...

Anmeld

29. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ville købe fra 56 og op af

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

rikkeregnbue skriver:

Ville købe fra 56 og op af

okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.