størrelser tøj til baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Princesspigen

D-Micka skriver:

Okay :-) tror en 56 ville være passende.. Det kan de fleste passe :-)

okay tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

D-Micka

Rockertand skriver:

Mine store babyer (ca. 4 kg) startede i str. 56 og var i dén størrelse i nogle uger, derefter var det str. 62 i et pænt stykke tid, så hvis du har lidt i de 2 størrelser, så er du altså rigtigt godt kørende.

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Det tøj vi har i str. 50 er noget vi har fået.. Og det er virkelig ik meget!

Køb tøj i str. 56 istedet og så kan bukseben og ærmerne lige få et opbuk (Selvfølgelig i dragter uden fødder ) Viser det sig så at bebs er meget lille kan i købe småt efter fødslen

Har en kollega der var normalvægtig da hun blev gravid, tog 3 kg på og fik alligevel en pige på 3800 g.

jeg var lige på kanten til nogle kilo for meget før min graviditet men nu er jeg normal vægtig..  

Anmeld

29. maj 2012

Kløver

jeg havde købt et sæt i str 50, og resten i 56, og fik så brug for 50 da jeg fødte for tidligt, men var intet problem at skaffe, da vi alligevel brugte sygehusets tøj, mens vi var indlagt

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

Rockertand skriver:

Mine store babyer (ca. 4 kg) startede i str. 56 og var i dén størrelse i nogle uger, derefter var det str. 62 i et pænt stykke tid, så hvis du har lidt i de 2 størrelser, så er du altså rigtigt godt kørende.

arr okay takker

Anmeld

29. maj 2012

-Sigrid-

Min datter vejede 4500 g da hun kom ud til mig, og kunne stadig godt have været i str 50... I 2 dage måske?

Det gør ikke dem noget at de får for stort tøj på Det ville jeg gøre!

Anmeld

29. maj 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

jeg var lige på kanten til nogle kilo for meget før min graviditet men nu er jeg normal vægtig..  

Det er da kun dejligt

Det var oz bare for at nævne at det ik nødvendigvis har en sammenhæng hvor meget man tager på og hvor stor bebs så er når den bliver født

Du kan jo oz risikere at føde for tidligt og derfor får et lille barn, men man kan bare ik helgardere sig 100%, selvom det kunne være rart

Anmeld

29. maj 2012

Carl-Emil's mor

Princesspigen skriver:

man ved jo ikke hvor stor eller lille baby er når den kommer ud ?

er jeg så nød til at have tøj fra størrelse 50 og op efter i alle størrelser liggende eller hvordan har i gjordt det ? ? ?

hvor stor var du og dine søskende samt hvor stor var din kæreste og hans søskende??

Jeg fik besked om 4 kg + baby jeg nægtede og sagde glem det han er maks 3300 og mindst 3250 og fik en 3260 grams baby 8 dage over tiden ....

jeg havde købt i str 50 også

alt andet lige du kan få så meget stort set ubrugt tøj på trendsales f.eks så det ikke er den store udgift...

vil gerne sende dig billeder af det jeg har i str 50 hvis du ønsker ?

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

-Sigrid- skriver:

Min datter vejede 4500 g da hun kom ud til mig, og kunne stadig godt have været i str 50... I 2 dage måske?

Det gør ikke dem noget at de får for stort tøj på Det ville jeg gøre!

hihi okay

Anmeld

29. maj 2012

Princesspigen

Carl-Emil's mor skriver:

hvor stor var du og dine søskende samt hvor stor var din kæreste og hans søskende??

Jeg fik besked om 4 kg + baby jeg nægtede og sagde glem det han er maks 3300 og mindst 3250 og fik en 3260 grams baby 8 dage over tiden ....

jeg havde købt i str 50 også

alt andet lige du kan få så meget stort set ubrugt tøj på trendsales f.eks så det ikke er den store udgift...

vil gerne sende dig billeder af det jeg har i str 50 hvis du ønsker ?

jeg vejede 2860 og var 49 cm.. så syndes ikke jeg var særlig stor en baby

men er jo os stadig idag en lille en på 160 cm og 60 kg...

hvor stor kæresten var kan jeg ikke huske hvad svigermor sagde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.