Køber i ind til en mdr. ???? Hjælp lige her ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

DKTiha

vi køber ind til måneden så vi har en masse liggende på frys - det har vi altid gjort, og har lært af den bedste (min mor)

vi handler stort ind i bilka - dvs kød, vaskemiddel, opvaskemiddel, toiletpapir(40 ruller) og alt muligt andet minus tøj o.sko .. og vi bruger lige knapt 2000kr på alt hvad vi skal bruge på en måned (ris, kartofler, pasta, tomat sovs, grønsager osvosvosv.. jeg kan kun anbefale det, for vi har sparet rigtig meget på at gøre sådan - vi kan dog godt finde på hvis der er et super lækkert kød i super best eller lign at købe det med hjem. men det ikke noget vi gør i, så vi har næsten altid +3000kr på vores mad budget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

serinasmor

Vi laver madplan og handler en gang om ugen ... 

én gang om måneden kan mit hovede slet ikke finde ud af jeg er bare ikke bygget til at planlægge så langt ud i fremtiden ..

hvis det er grundet manglende kørelejlighed at i handler alt for tit så kan jeg kun give anbefalingen videre fra min søster .. brug www.superbest.dk ... de har et stort udvalg...de leverer til døren ... du kan endda få frostvarer ... og som hun siger - med alt det der ellers ender i hendes vogn når hun er nede for at handle så er det faktisk billigere for hende at få leveret end at handle i fakta ... 

Anmeld

29. maj 2012

Solstrålebørn

morethanperfect skriver:

Vi skal til at købe ind til en mdr. af gange , fordi vi ganske enkelt ik kan styre vores økonimi ..

Har siddet og skrevet en indkøbsseddel ud fra , hvor meget af ALT vi bruger på en mdr..

ALT , lige fra wc-rens til Oksekød .. Det er godt nok besværligt , og syns der blir ved at komme noget på ..

Hvad gør i ?
Og syns i det lyder som en god idé .. ?
Det var min papmors forslag , fordi vi er for gode til lige at gå over i brugsen og det er for dyrt !! Der ligger vi i hvert 2000 om mdr. !  

Vi handler ind 1 gang i ugen... Beløbet skifter mellem 400 til 600 kr og det er med alt.... Det kan så godt blive lidt mere når der skal købes mad til dyrene...  Så handler vi for det meste kun i Rema1000 og Lidl engang i mellem... 

Anmeld

29. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
morethanperfect skriver:

Vi skal til at købe ind til en mdr. af gange , fordi vi ganske enkelt ik kan styre vores økonimi ..

Har siddet og skrevet en indkøbsseddel ud fra , hvor meget af ALT vi bruger på en mdr..

ALT , lige fra wc-rens til Oksekød .. Det er godt nok besværligt , og syns der blir ved at komme noget på ..

Hvad gør i ?
Og syns i det lyder som en god idé .. ?
Det var min papmors forslag , fordi vi er for gode til lige at gå over i brugsen og det er for dyrt !! Der ligger vi i hvert 2000 om mdr. !  

Vi laver madplan en gang om ugen. Og så er det bare at lave en indkøbsliste ud fra madplanen. Kigge tilbudsaviserne igennem og se kun efter de varer du skal bruge til madpplanen (og diverse som opvaskemiddel, skyllemiddel osv.) og så må i handle i flere supermarkeder..alt efter hvor der er tilbud af de varer i skal bruge. Det kan betale sig. Skriv evt. ned hvor meget det bliver i alt, hæv de penge og tag så ud at handle. Så er der ikke mulighed for impulskøb

Anmeld

30. maj 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
her bruger vi 2500-3000
på alt husholdning til 2 voksne og 2 børn.
jeg laver en madplan og så køber jeg ind 1-2 gange om ugen. og så gemmer jeg bonner for en md af gangen.
det har jeg nu gjort siden januar og vi har sparet rigtig mange penge.
har før købt ind til en md af gangen, men syntes bare der kom alt for mange små indkøb i løbet af måneden.
og syntes der er noget særligt over at sidde og planlægge hver uge.

vi har i en hel md prøvet at leve efter de opskrifter der er med i forskellige reklamer og så købt ind efter dem og syntes det var rigitg godt, da der er mange nye forslag til mad. for her hjemme er det ofte det samme der bliver spist, å derved er det en god hjælp til noget nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.