morethanperfect skriver:
Vi skal til at købe ind til en mdr. af gange , fordi vi ganske enkelt ik kan styre vores økonimi .. 
Har siddet og skrevet en indkøbsseddel ud fra , hvor meget af ALT vi bruger på en mdr..
ALT , lige fra wc-rens til Oksekød .. Det er godt nok besværligt , og syns der blir ved at komme noget på ..
Hvad gør i ?
Og syns i det lyder som en god idé .. ?
Det var min papmors forslag , fordi vi er for gode til lige at gå over i brugsen og det er for dyrt !! Der ligger vi i hvert 2000 om mdr. !
Det lyder som en skide god ide syntes jeg, det er ikke helt så godt når man lige tager et smut i tide og utide i den nærliggende butik, så ryger der hurtigt en masse penge væk..
Altså vi handler ind til en mdr af gangen, undtagen self mælk, rugbrød og andet der ikke kan holde så længe, men jeg vil anbefale at tage i en Bilka eller Føtex, handle kød, osv ind, bare alt hvad man får brug for i en måned, og gå efter tilbuddende, det kan altså godt betale sig. 
Men et godt råd kan også være at tage hen til den nærliggende slagter, der kan man købe ugepakker/månedspakker med kød til okay billige penge syntes jeg..
Og når der er tilbud på pålæg, rugbrød eller andet, så smid det i fryseren det kan det sagtens..
& vigtigst af alt undgå madspild.. 
Anmeld