Køber i ind til en mdr. ???? Hjælp lige her ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

morethanperfect

trunte89 skriver:

Årh det kan jeg godt se så. I kan ikke handle fx en lørdag når oscar skal sove til middag? Så han kan sove fra det hele.

Han kan ikke sove særlig mange steder
Ik engang hos sin farmor ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Team Putte

morethanperfect skriver:

Ja okay .. 

Ja , det er bare de der dumme store indkøb vi lige gør , alt for tit .. Og det er bare blevet for meget nu  

Jah det er forståeligt nok

Tænker bare at hvis det er besværligt med madplan så lav en liste over de basisvarer i ved i ofte bruger og få handlet stort ind af det 8 poser pasta, 3 poser ris, 4 pakker knorr-sauce, 10 dåser flåede tomater osv. så i har det og kød i fryseren til hele måneden  Jeg synes det er nemmere end madplan

Ved heller ik hvilken type fryser i har, men en skabsfryser er langt nemmere at overskue hvad man rent faktisk har end en kummefryser er.. Synes tit man har meget i kummefryseren man slet ik kan huske man har, og så tænker man jo naturligtvis ik på at bruge det!

Anmeld

29. maj 2012

livhemdrup

FruK skriver:

Det gjorde jeg også i en periode, og det virker! Jeg brugte 700 kr om ugen til en voksen og et barn.

Lige præcis det funger også her.

Anmeld

29. maj 2012

morethanperfect

Team Putte skriver:

Jah det er forståeligt nok

Tænker bare at hvis det er besværligt med madplan så lav en liste over de basisvarer i ved i ofte bruger og få handlet stort ind af det 8 poser pasta, 3 poser ris, 4 pakker knorr-sauce, 10 dåser flåede tomater osv. så i har det og kød i fryseren til hele måneden  Jeg synes det er nemmere end madplan

Ved heller ik hvilken type fryser i har, men en skabsfryser er langt nemmere at overskue hvad man rent faktisk har end en kummefryser er.. Synes tit man har meget i kummefryseren man slet ik kan huske man har, og så tænker man jo naturligtvis ik på at bruge det!

Jeg mener heller ikke en indkøbsliste på den mdr. men mere som du nævner der ..

Vi har skabsfryser  

Anmeld

29. maj 2012

-Sigrid-

Carl-Emil's mor skriver:

hvis I ved I har svært ved det hvorfor starter I så ikke med at handle ind for 14 dage??

har I en bilka i nærheden? der er det genialt at købe kød nemlig jeg køber kød ind 1 gang pr mdr giver 199 for 3,4 kg ren kylling filet uden tilsat lage

Sådn gør vi også 

Der er også kødpakker og masser af gode grønsager og budget-mærket,  så køber vi slik der og så ikke ellers også, så er den del også under "kontrol" 

Anmeld

29. maj 2012

Team Putte

morethanperfect skriver:

Jeg mener heller ikke en indkøbsliste på den mdr. men mere som du nævner der ..

Vi har skabsfryser  

Så er det oz nemmere bare at handle pålæg på tilbud og fryse ned til hele måneden og sådan Skal man absolut handle hver uge og har afsat et beløb man må bruge kan man jo ik tillade sig at købe et godt tilbud til hele måneden for så er der ik penge til alt det andet man skal have den uge

Vi køber alt der kan fryses i store mængder når det er på tilbud, det samme med alt til husholdningen, lige fra tandpasta, toiletpapir til opvasketabs Så selvom det ik er en madplan som sådan så sparer vi rigtig meget på det!

Jeg synes nu oz der engang imellem skal være plads til hvis man falder over 2 store culottestege til 200 kr, og så forkæle lidt Uden budgettet løber løbsk af den grund

Anmeld

29. maj 2012

trunte89

morethanperfect skriver:

Han kan ikke sove særlig mange steder
Ik engang hos sin farmor ..  

Øv, så kan jeg godt se, at det ikke er helt nemt.

Anmeld

29. maj 2012

Nattøs

morethanperfect skriver:

Forstår jeg godt .. Meen her har vi fællesøkonomi ..

Det har vi delvis også :-) men vi har også hver vores konto

Anmeld

29. maj 2012

morethanperfect

Nattøs skriver:

Det har vi delvis også :-) men vi har også hver vores konto

Tja .. Hvis jeg mangler penge tager jeg bare nogle fra min kæreste
Det er oftest mig der køber mad , og så plejer jeg bare at overfører nogle til mig selv  

Anmeld

29. maj 2012

Nattøs

morethanperfect skriver:

Tja .. Hvis jeg mangler penge tager jeg bare nogle fra min kæreste
Det er oftest mig der køber mad , og så plejer jeg bare at overfører nogle til mig selv  

Sådan er det også her. Bortset fra det er ham selv der har kortet til sin konto :-) jeg er simpelthen bare bedre til at handle. Ulempen ved ikke at have penge hele måneden er alle tilbudene man ikke kan købe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.