Team Putte skriver:
Et eller andet sted håber jeg jo det kommer til at gå hurtigt, bare ik SÅ hurtigt at mandlen smutter i bilen 
Vi har omkring 20-25 min til sygehuset.. Synes bare tit man hører at de sidste cm går hurtigt og så synes jeg faktisk 20 min er lang tid i en bil
Min mor var heldig da hun skulle have min bror.. det er 30 år siden hvor man blev indlagt med det samme der var optakt til noget som helst + de boede i byen sygehuset ligger..
Altså jeg synes os at 20-30 min er lang tid, og vi har altså fået af vide at hvis vi er bekymrede så skal vi bare sige det og så lader de selvfølgelig en komme ind.. De fortalte at de forsøger at snakke med en i tlf'en i 10min tid, for at lytte til ens toneleje om det ændre sig.. Og gør det ikke det, så er det tegn på at man ikke er så langt i forløbet.. Men giver man udtryk for at man er utryg, bekymret eller nervøs, så er der åben for at man kommer ind til tjek og undersøgelse..
- Men jeg ved os godt at det er MEGET forskellige fra sygehus til sygehus..
Men venindes svigerinde, ville de feks sende hjem igen, vist nok for 2.gang, og UDEN at have undersøgt hende.. Men så stampede kæresten i jorden og forlangte at de undersøgte hende - og så viste det sig at hun havde åbnet sig 7cm, og han var så født 1 time efter..
Havde det været mig, så havde vi jo haft 30 min hjem, og 30min tilbage til hospitalety + gåen frem og tilbage til p-pladsen som ligger langt væk fra indgangen.. Så det havde endt enten med hjemmefødsele eller bil fødsel.. Sådanne historier, kan gøre mig ganske tilfreds med mit PKS, så skal jeg ikke døje med at blive sendt frem og tilbage, en time fra eller til har jo ingen betydning.. Og jeg skal ikke vente på de veer som virkelig bider, bare de er reglmæssige, hvis jeg altså sku gå igang før tid.. Men nu har jeg jo altid troet han hellere blev 14dage længere. end komme før tid... 
Anmeld